وحید شمسایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازیکنان مس شایسته قهرمانی بودند/ در جام ملت‌ها از ژاپن انتقام می‌گیریم/ منتظر برنامه فدراسیون فوتبال هستم

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۷:۱۹:۴۸
کد خبر: ۸۸۶۰۵۹
بازیکنان مس شایسته قهرمانی بودند/ در جام ملت‌ها از ژاپن انتقام می‌گیریم/ منتظر برنامه فدراسیون فوتبال هستم
بازیکن نامدار فوتسال گفت: یکی از تفریحات من تمرینات سنگین ورزشی است و همیشه بدنم آماده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ روز قبل تیم مس سونگون نتوانست از عنوان قهرمانی خود در آسیا دفاع کند و با باخت به نماینده ژاپن در دیدار فینال به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافت.

وحید شمسایی، مربی و بازیکن نامدار فوتسال به خبرنگار برنا گفت: ابتدا باید خسته نباشید بگویم به تک‌تک بازیکنان خوب تیم مس سونگون، انصافا آنها تمام تلاش خود را انجام دادند و از کادر فنی و مدیریت این تیم نیز باید تشکر کرد.

وی افزود: اگر به لحاظ فنی بخواهیم صحبت کنیم، ژاپنی‌ها به چیزی که می‌خواستند رسیدند. آنها از روز اول برای قهرمانی آمده بودند و در دیدار فینال ما را بهتر آنالیز کردند. بعد از دو دهه این دومین ناکامی ما مقابل ژاپن است، ابتدا در بازی‌های زیر 20 سال و حالا در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا.

کاپیتان باسابقه تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که آیا این می‌تواند زنگ خطر برای فوتسال باشد عنوان کرد: در ادامه بازی‌های جام ملت‌های آسیا را داریم و مس سونگون با اینکه بازیکنان بسیار خوبی داشت اما تمام بازیکنان تیم ملی را نداشت و از طرفی ژاپنی‌ها با یک بازیکن تاثیرگذار برزیلی حضور در مسابقات شرکت کردند. به امید خدا در جام ملت‌ها از ژاپن انتقام باخت را هم می‌گیریم.

وی درباره حضور مجددش در تیم ملی و اینکه قرار است با حضور در چند بازی تعداد گل‌های ملی خود را افزایش بدهد، اظهار داشت: یکی از تفریحات من تمرینات سنگین ورزشی است و همیشه بدنم آماده است. منتظر برنامه فدراسیون برای حضور در تیم‌ملی هستم، آقای پرهیزگار برنامه‌هایی داشتند و منتظرم ببینم در آینده وضعیت چگونه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز