علی علیزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بحث‌های درونی استقلال با ضعف روابط‌عمومی رسانه‌ای شد/ در بازی دربی کفه ترازو به سمت استقلال سنگینی می‌کند

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۰۸:۰۱:۲۷
کد خبر: ۸۸۶۵۷۶
بحث‌های درونی استقلال با ضعف روابط‌عمومی رسانه‌ای شد/ در بازی دربی کفه ترازو به سمت استقلال سنگینی می‌کند
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: متاسفانه من در روزهای اخیر می بینم بعضا مصاحبه‌های تندی علیه باشگاه صورت می‌گیرد که در این مقطع حساس به هیچ وجه به سود استقلال نیست و تیم نیاز به آرامش دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی علیزاده، پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه استقلال، درباره آخرین وضعیت آبی‌پوشان در آستانه آغاز لیگ به خبرنگار برنا گفت: ما امسال استقلال متفاوتی را داریم. متاسفانه ما شاهد هستیم که این تیم حواشی بسیار زیادی دارد و این موضوع برای تیمی که 3 روز دیگر باید لیگ را شروع کند و بازیکنان جوانی دارد یک سم است.

وی افزود: من به عنوان عضو کوچکی از باشگاه استقلال از همه پیشکسوتان و هواداران می‌خواهم همه در چند روز باقی مانده حمایت کنند. انتقاد از مدیریت باشگاه وجود دارد، خیلی‌ها در این سال‌ها به استقلال آمده‌اند و رفته‌اند ولی آنچه مانده همین پیشکسوتان و هواداران هستند. متاسفانه من در روزهای اخیر می‌بینم بعضا مصاحبه‌های تندی علیه باشگاه صورت می‌گیرد که در این مقطع حساس به هیچ عنوان به سود استقلال نیست و تیم نیاز به آرامش دارد.

مهاجم اسبق استقلال در ادامه با اشاره به اختلاف بوجود آمده میان استراماچونی و مدیریت باشگاه گفت: بحث درون خانوادگی استقلال با ضعف روابط عمومی رسانه‌ای شد. در سال‌های قبل بحث حضور بازیکنان گردن کلفت اروپایی زیادی در استقلال وجود داشت، اما بحث اختلافات بیرون درز نکرد و به نظر من ضعف داخلی استقلال در بخش اطلاع‌رسانی و روابط عمومی باعث این حاشیه سنگین برای باشگاه شد. فراموش نکنیم روابط عمومی جای بسیار مهمی است و در باشگاه بزرگی مثل استقلال نقش بسیار مهمی دارد.

علییزاده در پایان و پیرامون دربی هفته چهارم تصریح کرد: دربی بازی بسیار مهمی است و به نظر من کفه ترازو به سمت استقلال به دو دلیل سنگین‌تر است، نخست فشار کمتر و دوم نیروی جوانی و انگیزه بالاست و امیدوارم شاگردان استراماچونی با برد در بازی‌های قبل از آن وضعیت خوبی برای بازی حساس هفته چهارم داشته باشند.

نظر شما