آتیلا حجازی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حاشیه در استقلال همیشه پررنگ‌تر از متن بوده است/ بازیکن خارجی نیاز به زمان دارد

۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۰۵:۲۹:۲۷
کد خبر: ۸۸۶۵۸۰
حاشیه در استقلال همیشه پررنگ‌تر از متن بوده است/ بازیکن خارجی نیاز به زمان دارد
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در استقلال همیشه حاشیه پررنگ‌تر از متن بوده و مدیریت باشگاه باید بتواند این حواشی را به حداقل برساند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ آتیلا حجازی، پیشکسوت نامدار استقلال تهران درباره آخرین وضعیت این تیم در آستانه آغاز رقابت‌های لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: صحبت کلی من این است که تا لیگ شروع نشود و ما بازی‌ها را نبینیم، هیچ اظهارنظری درباره نه استقلال بلکه هیچ تیمی نمی‌توان کرد.

وی افزود: آنچه مشخص است تیم‌هایی مانند پرسپولیس و سپاهان اسکلت اصلی خودشان را حفظ کردند و استقلال دچار تغییرات زیادی شده و امیدوارم در نهایت تغییرات به سود این تیم باشد. اینکه استقلال بازیکن خارجی جذب کرده درون خودش یک نکته دارد و آن هم این است که بازیکن خارجی نیاز به زمان دارد تا بتواند خودش را با شرایط تیم تطبیق بدهد و امیدوارم این زمان برای بازیکنان خارجی به حداقل برسد چراکه در لیگ تیمی موفق است که بتواند از هفته‌های ابتدایی بیشترین بهره را ببرد و حداکثر امتیازات ممکن را کسب کند.

هافبک پیشین استقلال درباره بحث اختلاف پیش آمده میان سرمربی و باشگاه نیز اظهار داشت: کادر فنی در یک محیط آرام باید به مسائل فنی بپردازد و باشگاه باید شرایط را برای استراماچونی فراهم کند. از طرفی هم در استقلال همیشه حاشیه پررنگ‌تر از متن بوده و مدیریت باشگاه باید بتواند این حواشی را به حداقل برساند. درباره اختلاف به وجود آمده چون اطلاعات کافی ندارم اظهارنظری هم نمی‌توانم انجام بدهم.

پسر اسطوره تکرار نشدنی استقلال در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم استقلال در یک فضای بدون تنش بتواند لیگ نوزدهم را به خوبی آغاز و با گرفتن نتایج خوب دل هواداران را شاد کند.

نظر شما