همگی در اردوها روحیه بالایی داریم؛

عبدالهی: حال و هوای اردوها با حضور کادرفنی جدید تغییر کرده است

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۰:۵۸:۰۵
کد خبر: ۸۸۶۷۷۱
عبدالهی: حال و هوای اردوها با حضور کادرفنی جدید تغییر کرده است
ملی پوش باتجربه تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: شاهد اتحاد خوبی بین اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی هستیم و همگی برای کسب نتیجه در تلاشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن عبدالهی، ملی پوش باتجربه تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: پیش از هر چیز می‌خواهم به فدراسیون فوتبال و کمیته فوتبال ساحلی بابت انتخاب هاشم‌پور برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ساحلی تبریک بگویم. از نظرم پس از اوکتاویو، هاشم پور بعنوان یک گزینه ایرانی انتخاب کاملا مناسبی برای سرمربیگری بشمار می‌رفت.

وی افزود: از سویی انتخاب نصراله زاده که یک مربی جوان با سابقه بسیار خوب در لیگ برتر است، اقدام خوب دیگری است که نتیجه آن همکاری خوب و حرفه‌ای سرمربی و مربی تیم ملی فوتبال ساحلی خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال سپری کردن اردوهای منظمی هستیم و جوان‌ها و باتجربه ها درکنار یکدیگر مشغول اجرای دستورات کادرفنی هستیم. نکته مهمی که در این بین وجود دارد، انگیزه بالای کادرفنی و بازیکنان است تا در نخستین رویداد پیش‌رویمان که نخستین دوره مسابقات جهانی ورزش های ساحلی است، عملکرد خوبی از خودمان به جا بگذاریم.

بازیکن باتجربه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تصریح کرد: در واقع حضور هاشم پور و نصراله زاده باعث شده تا حال و هوای اردوها نیز تحت تاثیر قرار بگیرد. همگی در اردوها روحیه بالایی داریم و شاهد اتحاد خوبی بین اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی هستیم و برای کسب نتیجه خوب در تلاشیم.

عبدالهی در پایان گفت: پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت سنگینی که داشتم، اکنون شرایطم بسیار خوب است. در کنار سایر بازیکنان پیگیر تمرینات هستم و خودم را به شرایط آرمانی نزدیک و نزدیک‌‌تر خواهم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز