وضعیت ورزشگاه آزادی در دوسال گذشته بسیار مطلوب‌تر شده است؛

سردار رحیمی: نیروی انتظامی فرمانده میدان در مسابقات ورزشی است/ مدیر باشگاه‌ها در مورد تخلفات لیدرها مسیولیت دارند و باید پاسخگوی تخلفات آنها باشند

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۱:۲۰:۳۱
کد خبر: ۸۸۶۷۸۱
سردار رحیمی: نیروی انتظامی فرمانده میدان در مسابقات ورزشی است/ مدیر باشگاه‌ها در مورد تخلفات لیدرها مسیولیت دارند و باید پاسخگوی تخلفات آنها باشند
فرمانده پلیس تهران بزرگ گفت: نیروی انتظامی فرمانده میدان در مسابقات ورزشی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ششمین جلسه امنیت رویدادهای ورزشی در آستانه آغاز لیگ برتر  امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

سردار رحیمی فرمانده پلیس تهران بزرگ با تشکر از همکاری‌های متقابل وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال با مجموعه نیروی انتظامی گفت: پلیس در تمامی رویدادهای ورزشی فرمانده میدان است و امنیت داخل و خارج استادیوم ها بر عهده یگان ویژه و پلیس پیگیری و یگان امداد است.

وی ادامه داد: پلیس مقتدرانه در صحنه حضور دارد و کنترل کامل را بر فضای برگزاری رویداد داریم. وضعیت استادیوم آزادی نسبت به دو سال گذشته بسیار بهتر شده و با نصب گیت ها و بلیط فروشی الکترونیکی، شرایط برگزاری بسیار بهتر خواهد شد.

فرمانده پلیس تهران تاکید کرد: در لیگ برتر جدید موضوع لیدرها جمع شده و کسانی که بعنوان مشوق در کنار باشگاه و تیم هستند حتما بایستی صلاحیت و پیشینه آنها بررسی شود و در هر شکل آن مسیولیت قانونی تخلفات احتمالی آنها بر عهده مدیران باشگاه‌هاست و بایستی پاسخگو باشند.

رحیمی افزود: امنیت و آسایش خاطر هواداران ر زمان حضور در استادیوم هدف اصلی نیروی پلیس است و توقع داریم فدراسیون فوتبال و مجموعه انضباطی آنجا با مربیان و بازیکنانی که با مصاحبه های تنش زا این ارامش و نشاط را بر هم می زنند برخورد قانونی کند.

نظر شما