ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هزینه‌های مسابقات برعهده پیشکسوتان است/ فکر نمی‌کنم دبیر بتواند انتظارات اهالی کشتی را برآورده کند!

۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۰۸:۲۶:۳۱
کد خبر: ۸۸۶۹۸۵
هزینه‌های مسابقات برعهده پیشکسوتان است/ فکر نمی‌کنم دبیر بتواند انتظارات اهالی کشتی را برآورده کند!
عضو کمیته فنی گفت: متاسفانه فدراسیون کشتی حمایتی از تیم‌ پیشکسوتان ندارد و تمام هزینه‌ها در حال حاضر برعهده خود پیشکسوتان است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم جوادی، عضو کمیته فنی کشتی پیشکسوتان درباره مسابقات پیش رو در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: رقابت‌های کشتی آزاد پیشکسوتان قهرمانی کشور روزهای 2 تا 4 شهریور در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد. این مسابقات در سال های قبل نیز برگزار می‌شد و تیم‌ها انتخابی داشتند و حتی به مسابقات هم اعزام می‌شدند.

او افزود: متاسفانه فدراسیون هیچ حمایتی از تیم‌ها ندارد و همه هزینه‌ها در حال حاضر برعهده خود پیشکسوتان است. البته در گذشته فدراسیون کمک می‌کرد و الان هیچ حمایت مالی وجود ندارد.

جوادی در پاسخ به این سوال که آیا علیرضا دبیر به عنوان رییس فدراسیون می‌تواند انتظارت اهالی کشتی را برآورده کند یا خیر ؟ گفت: دبیر به تازگی ریاست فدراسیون را برعهده گرفته و سابقه چندان زیادی در بحث مدیریتی ندارد، ببینید بحث ورزشکار بودن جداست و بحث مدیریت هم جدا، باید منتظر ماند و دید که آیا در آینده در این پست موفق خواهد بود یا خیر. با این وجود در این مدت کوتاه یک ماهه کار خاصی نکرده که بگوییم خوب بوده یا بد. در مجموع فکر نمی‌کنم دبیر بتواند انتظارات را به خوبی برآورده کند!

نظر شما