سید محمد شروین اسبقیان:

جامعه ورزش ٧٠ واحد مسکونی برای سیل زدگان احداث می‌کند

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۹:۲۴:۰۵
کد خبر: ۸۸۷۰۴۰
جامعه ورزش ٧٠ واحد مسکونی برای سیل زدگان احداث می‌کند
فرمانده بسیج وزارت ورزش و جوانان در آستانه عید غدیر گفت: جامعه ورزش ٧٠ واحد مسکونی برای سیل زدگان در پلدختر احداث و تجهیز می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، سید محمد شروین اسبقیان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به جلسه‌ای که عصر روز دوشنبه 28 مرداد ماه با حضور داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، احمدی معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی به همراه مدیران این دو حوزه و روابط عمومی برگزار شد، بیان کرد: توجه به سیل زدگان با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری، وظیفه هر ایرانی است که در این بین سازمان بسیج مستضعفین ساخت ٢٠ هزار واحد مسکونی در  پلدختر را بر عهده گرفته است. سازمان بسیج ورزشکاران با حمایت معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان متعهد شده تا ٧٠ واحد مسکونی را به بهره برداری برساند. این جلسه به منظور هماهنگی در راستای حضور پرشور جامعه ورزش اعم از مدیران و مسئولان برای تحقق این مهم بود.

اسبقیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی حمایت از سیل زدگان را تا بازگشت به شرایط عادی زندگی وظیفه مجموعه وزارت ورزش و جوانان دانست و افزود: این وزارتخانه همانطور که در همان آغازین روزهای این بلای طبیعی به صورت رسمی با حضور سلطانی‌فر در مناطق سیل‌زده حمایت از سیل زدگان را آغاز کرد، معاونین وزیر هم بارها بازدید از مناطق سیل‌زده را در  دستور کار داشتند و حمایت و پشتیبانی لازم انجام شده است و با تاکید سلطانی‌فر  حمایت جامعه ورزش همچنان با قوت ادامه دارد. به همین دلیل به برکت عید سعید غدیر خم، این وزارتخانه به صورت عملی و البته با همیاری خودجوش فدراسیون‌ها، خیرین، مدیران و پرسنل وزارت ورزش و جوانان ساخت و تجهیز هفتاد واحد مسکونی را آغاز کرده و هیچ بودجه دولتی در این موضوع دخیل نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز