مهسا صابری:

شکست تایلند غیرممکن نیست

۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۳:۱۱:۴۴
کد خبر: ۸۸۷۱۷۴
شکست تایلند غیرممکن نیست
ملی‌پوش والیبال بانوان ایران گفت: تایلند را آنالیز خواهیم کرد و فردا دوجلسه تمرین خواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مهسا صابری ملی‌پوش والیبال ایران بعد از برد برابر هنگ‌کنگ گفت: ما در بازی اول اصلا خوب بازی نکردیم. بازی برابر تیم میزبان طبیعتاً کار سختی است و بدون شک یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی در این رقابت‌ها کره جنوبی خواهد بود زیرا با تیم المپیکی خود به این مسابقات آمده است. همچنین تیم ایران هم در برابر کره تمام توان و پتانسیل خود به کار نگرفت. بنابراین این دیدار برای برگشتن به تورنمنت از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود. هنگ‌کنگ تیم چالش‌برانگیزی نبود اما بازی ساده‌ای نداشتیم و اگر ایران از تمام توان خود استفاده نمی‌کرد، نمی‌توانست این بازی را به سود خود به پایان ببرد.

او در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: با توجه به آنالیز بازی، قرار گذاشته بودیم سرویس‌های خوب و با تداومی داشته باشیم که توانستیم این کار را انجام دهیم. تیم هنگ‌کنگ تیم خوبی بود اما عملکرد تیم ما بهتر بود و در سرویس عملکرد بسیار خوبی داشتیم. این پیروزی روحیه تیم و اعتماد را به ما بازگرداند تا در بازی بعدی برابر تایلند با روحیه قوی‌تری بازی کنیم. تایلند تیم بسیار با تجربه‌ای است اما برای برد به میدان خواهیم رفت و برای برتری خواهیم جنگید. با این که تیم حریف قدرتمند است اما تحت هیچ عنوانی پا پس نمیکشیم.

صابری خاطرنشان کرد: تیم تایلند را آنالیز خواهیم کرد و فردا دو جلسه تمرین خواهیم داشت. کار بسیار سختی در بازی بعدی پیش روی داریم اما پیروزی برابر این تیم غیرممکن نیست و امیدوارم این اتفاق مهم در این تورنمنت به وقوع بپیوندد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز