زهرا اینچه‌درگاهی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هیچ‌کدام از بازیکنان تیم ملی اسپانسر شخصی ندارند/ کیخا ماهیانه از فدراسیون ژیمناستیک حقوق دریافت می‌کند

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۰:۲۲:۳۳
کد خبر: ۸۸۷۲۲۷
هیچ‌کدام از بازیکنان تیم ملی اسپانسر شخصی ندارند/ کیخا ماهیانه از فدراسیون ژیمناستیک حقوق دریافت می‌کند
رییس فدراسیون ژیمناستیک ایران گفت: هیچ ورزشکاری اسپانسر شخصی ندارد اما کیخا از فدراسیون ماهانه حقوق دریافت می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ زهرا اینچه‌درگاهی، رئیس فدراسیون ژیمناستیک، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت اسپانسری اعضای تیم ملی بیان کرد: هیچ کدام از بچه‌های تیم ملی اسپانسر شخصی ندارند اما فدراسیون به سعیدرضا کیخا یک حقوق قهرمانی می‌دهد، یعنی او معادل یک پایه حقوق وزارت کار علاوه بر حقوق محل کار خود را می‌گیرد. چون به هرحال یک بخشی از زمان خود را برای تمرینات ژیمناستیک می‌گذارد، ممکن است به منافع مالی او صدمه بزند. طبق مصوبه خود ما یک حقوق ماهیانه وجود دارد که به‌طور مرتب به او پرداخت می‌شود.

وی در ادامه افزود: اگر مقام مجددی نگرفته باشد ممکن است، یک ماه قطع شود اما دوباره واریز خواهد شد‌. تقریبا در طول یک سال گذشته کیخا مرتب حقوق دریافت می‌کرده و همچنان دریافت می‌کند.

اینچه‌درگاهی عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان برای نفراتی که کسب سهمیه می‌کنند، حقوقی را در نظر گرفته که ماهیانه 5 میلیون تومان و جمع یک سال آن 60 میلیون تومان می‌شود. اگر کسی در ماه‌های بعد تیر ماه موفق به کسب سهمیه المپیک شود این پول گرفته و 60 میلیون تومان بدون کسری پرداخت خواهد شد.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت: یک‌سری ضوابط برای حقوق داریم که بچه‌ها باید یک مدال داشته باشند تا پس از بررسی شرایط آن‌ها در هیات مدیره دریافت حقوق برای آن‌ها تصویب و تائید شود. در حال حاضر کسی شرایط دریافت حقوق را ندارد و فقط کیخا به صورت ثابت حقوق دریافت می‌کند.

وی در پایان گفت: برای بچه‌های دیگر هم به صورت پاداش قهرمانان و 5 میلیون تومان جایزه نقدی گذاشته بودیم و جوایز دیگری به صورت مقطعی مانند سکه در نظر گرفته شده است. فدراسیون تمام سعی خود را می‌کند که در حد بضاعت به قهرمانان پاداش نقدی دهد، ضمن این‌که وزارت ورزش هم سال گذشته جایزه بسیار خوبی را برای کیخا لحاظ کرد اما اسپانسر شخصی ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز