مهرداد جمشیدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

افق‌ ما حضور در المپیک ۲۰۲۴ خواهد بود/ به دنبال جوان‌ سازی جامعه آماری گلف هستیم

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۸:۳۸:۲۰
کد خبر: ۸۸۷۷۵۴
افق‌ ما حضور در المپیک ۲۰۲۴ خواهد بود/ به دنبال جوان‌ سازی جامعه آماری گلف هستیم
دبیر فدراسیون گلف ایران گفت: گلف یک رشته المپیکی است و افق‌ ما حضور در المپیک 2024 خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهرداد جمشیدی، دبیر فدراسیون گلف در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص برنامه‌های استعدادیابی فدراسیون بیان کرد: امسال در 2 رشته استعدادیابی را انجام دادیم، در ماده گلف که دومین دوره بود استعدادیابی استعدادهای برتر رشته گلف را انجام دادیم. در دور دوم استعدادیابی که به میزبانی هیات گلف استان تهران به نسبت پارسال‌ تقریبا 30 درصد افزایش جمعیت داشتیم و استقبال بسیار بهتری شد. همچنین استعدادیابی رشته مینی گلف را امسال پیشنهاد کردیم که استعدادهای برتر المپیاد آن را برگزار کنیم، برای پسران شهر ساری استان مازندران و برای دختران استان اصفهان را در نظر گرفتیم. به این ترتیب از 2 تا 5 شهریور در مازندران و از 7 تا 10 شهریور ماه در اصفهان مسابقات برگزار خواهد شد.

وی افزود: استعدادیابی استعدادهای برتر یک پروژه ملی است که بخشنامه آن از سوی وزارت‌ ورزش و جوانان به فدراسیون‌ها ابلاغ شد. 37 فدراسیون در این بحث مشارکت داشتند و هم جزو آن فدراسیون‌هایی بودیم که در دو رشته مشارکت داشتیم.

جمشیدی عنوان کرد: قطعا در تمام مباحث استعدادیابی فدراسیون گلف در این رشته یا زیرمجموعه آن حضور خواهد داشت، چرا که ما به دنبال جوان‌سازی جامعه آماری گلف هستیم. جامعه آماری ما مقداری مسن شده و ما دنبال این هستیم رده سنی زیر 18 ساله خود را تقویت کنیم. قصد داریم چهره‌های جدیدتری در سنین پایه برای ورود به تیم‌های ملی داشته باشیم و از طریق برنامه‌ها و کمپ‌هایی که پیش‌بینی کردیم در مباحث آموزشی خودمان را به انتخابی المپیک 2024 برسانیم.

دبیر فدراسیون گلف ادامه داد: گلف یک رشته المپیکی است و افق‌ ما حضور در المپیک 2024 خواهد بود. با برنامه‌ریزی در سنین پایه می‌خواهیم در المپیک‌های بعدی در رشته گلف حضور داشته باشیم.

وی در پایان گفت: هنوز دستورالعملی از طرف آکادمی ملی المپیک دریافت نکردیم اما اگر به ما اعلام کنند قطعا در طرح‌های استعدادیابی مشارکت خواهیم کرد. مردم گلف را به عنوان یک ورزش لوکس و لاکچری در نظر می‌گیرند اما در فدراسیون گلف سیاست‌هایی را پیاده کردیم مبنی بر آموزش‌های رایگان یا دوره‌های آموزشی رایگان در نقاط مختلف کشور که همه اقشار جامعه بتوانند از رشته گلف استفاده کنند و لذت ببرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز