در جام جهانی تکواندو رقم خورد؛

کسب چهار مدال توسط پومسه‌روهای ایران

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۳:۵۳
کد خبر: ۸۸۷۹۹۶
کسب چهار مدال توسط پومسه‌روهای ایران
در پایان رقابت‌های روز نخست مسابقات پومسه جام جهانی ۲۰۱۹ - چین، پومسه‌روهای ایران موفق به کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات پومسه جام جهانی ۲۰۱۹ از امروز (پنجشنبه - ۳۱ مردادماه) با حضور ۲۸۷ پومسه رو در شهر «ووشی» چین آغاز شد و فردا به پایان می‌رسد.

در این بخش سیده معصومه حسینی، یاسمن فرخی، امیرسام درخشنده، محمدمهدی کرمی، سینا قزل احمد و محمدامین گماریان نمایندگان ایران بودند که در پایان رقابت‌های روز نخست موفق به کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.

در بخش انفرادی رده سنی کمتر از ۴۰ سال گروه زنان، سیده معصومه حسینی موفق به کسب مدال طلا شد و نمایندگان آمریکا و چین تایپه به ترتیب عنوان دوم و سومی را کسب کردند. در بخش پیر این رده سنی نیز نمایندگان ایران (حسینی و قزل احمد) عنوان قهرمانی را کسب کردند و آمریکا نایب قهرمان شد و کانادا عنوان سومی را کسب کرد.

در بخش انفرادی رده سنی کمتر از ۴۰ سال گروه مردان، سینا قزل احمد به مدال نقره رسید و پومسه رو آمریکا قهرمان شد. در بخش پیر رده‌سنی نوجوانان نیز پومسه‌روهای ایران (کرمی - فرخی) توانستند مدال برنز کسب نمایند؛ نماینده تایلند بر سکوی قهرمانی ایستاد، ویتنام نایب قهرمان شد و چین تایپه نیز مشترکا با ایران سوم شد.

گفتنی است؛ فردا (جمعه - یکم شهریورماه) رقابت‌های پومسه ابداعی برگزار می‌شود که محمد امین گماریان نماینده کشورمان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز