کتایون اشرف در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تهیه لوازم پارالمپیکی‌ها هزینه‌های زیادی دارد/ فدراسیون برای پاراقایقرانی از هیچ چیزی دریغ نمی‌کند

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۶:۱۶:۲۷
کد خبر: ۸۸۸۲۴۴
تهیه لوازم پارالمپیکی‌ها هزینه‌های زیادی دارد/ فدراسیون برای پاراقایقرانی از هیچ چیزی دریغ نمی‌کند
رییس فدراسیون قایقرانی کشورمان گفت: تهیه لوازم بچه‌های پارالمپیک هزینه‌های زیادی برای فدراسیون دارد اما با افتخار این کار را انجام می‌دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کتایون اشرف، نایب رئیس فدراسیون قایقرانی، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو توسط شهلا بهروزی‌راد که زیر نظر این فدراسیون در حال فعالیت است، بیان کرد: برای اولین بار است که توانستیم در مسابقات قهرمانی جهانی مدال بگیریم و خوشبختانه این اتفاق با کسب سهمیه پارالمپیک همراه بوده، یعنی بهروزی‌راد هم مدال برنز گرفت و هم سهمیه پارالمپیک را کسب کرد. در پارالمپیک 2016 شهلا بهروزی‌راد را به عنوان نماینده داشتیم و نفر ششم جهان بود اما این بار به عنوان نفر سوم جهانی راهی پارالمپیک خواهند شد.

وی افزود: بهروزی‌راد زیر نظر مهدوی‌نیا سرمربی پاراالمپیک تمرینات خود را پیگیری می‌کند. گرچه از امکانات فدراسیون و افراد سالم بهره می‌برد اما تمرینات مجزایی دارد و امسال قایق مخصوص به خودش را هم برای او فراهم کردیم.

اشرف اظهار داشت: هرچقدر تمرینات مدبرانه‌تر و با آگاهی و علم بیشتر انجام شود، موفقیت تیم حتمی‌تر می‌شود. باید به کوچک‌ترین جزییات توجه کنیم، وقتی رقابت در صدم ثانیه می‌شود باید ببینیم چیزهایی که می‌تواند روی موفقیت موثر باشد چیست. حتی به چیزهای کوچک و محیطی هم دقت کنیم. ایران در جایگاهی قرار دارد که باید با دقت و درایت بیشتری تمرینات صورت بگیرد.

نایب رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: باتوجه به این که نظر فدراسیون روی پیشرفت بچه‌هاست، برای آن‌ها شرایطی را در نظر داد. بهروزی‌راد قایق مناسب خود را برای تمرین دارد که برای پارالمپیک آماده می‌شود. فدراسیون برای بچه‌های پارالمپیک از هیچ چیزی دریغ نمی‌کند و هزینه‌های زیادی برای فدراسیون دارند اما با افتخار این کار انجام می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز