ستار همدانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال در درون و بیرون زمین رهبر ندارد/ امید ابراهیمی را برگردانید/ تکلیف زرینچه با خودش مشخص نیست!

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۹:۲۰:۳۰
کد خبر: ۸۸۸۲۸۹
استقلال در درون و بیرون زمین رهبر ندارد/ امید ابراهیمی را برگردانید/ تکلیف زرینچه با خودش مشخص نیست!
مربی اسبق تیم استقلال تهران گفت: استقلال به لحاظ مدیریتی هم بیرون زمین مشکل دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال استقلال در حالی نخستین دیدار رسمی خود با حضور آندره آ استراماچونی را باخت که در بسیاری از دقایق صاحب توپ و میدان بود.

ستار همدانی، پیشکسوت باشگاه استقلال، در این باره به خبرنگار برنا گفت: با توجه به اتفاقات امسال و 90 دقیقه بازی که از تیم دیدیم به نظر من استقلال فاقد یک بزرگ‌تر درون تیم است. شاید برخی بگویند بازیکنانی نظیر وریا غفوری، حسینی و.. که فصل های گذشته هم حضور داشتند حالا بزرگ‌تر هستند. منظور من از بزرگ‌تر یک رهبر است و استقلال درون و بیرون زمین رهبر ندارد. در درون زمین یعنی بازیکنی که بتواند تیم را در همه خطوط جمع کند و یک بازیساز باشد.

وی افزود: نمی‌دانم چرا مدیریت باشگاه الان امید ابراهیمی را نمی‌خرد، استقلال به چنین بازیکنی نیاز دارد که بتواند تیم را درون مستطیل سبز هدایت کند. آنهایی که پژمان منتظری را فراری دادند بگویند اگر در بازی ماشین سازی او بود استقلال این گل را می‌خورد و اصلا اجازه تک به تک شدن را می داد که نیاز به خطا باشد؟

مربی اسبق استقلال با انتقاد از اینکه چرا استراماچونی بدون مترجم بوده تصریح کرد: استقلال به لحاظ مدیریتی هم بیرون زمین مشکل دارد، نمونه اش هم همین بدون مترجم ماندن استراماچونی در یک بازی رسمی است. آقای زرینچه در مصاحبه ای گفته بود هنوز به مربیگری فکر می کند، در حالی که سرپرست کارش اجرایی است و تکلیف زرینچه با خودش مشخص نیست. آقایان استقلال باشگاه بزرگی است، اگر شما افراد کوچکی هستید ببینید میلیونها هوادار را که خون دل می خورند و تیم به لحاظ مدیریتی باید تقویت شود.

هافبک پیشین استقلال افزود: استراماچونی مربی با دانشی است اما باید ابزار لازمه خودش را داشته باشد، امیدوارم با تقویت تیم و تاکید می کنم با خرید بازیکنی مثل ابراهیمی بتوانیم نقاط ضعف را برای آینده پوشش بدهیم.

همدانی پیرامون بازی با فولاد عنوان کرد: حضور هواداران نکته مثبتی است اما دانشگر اخراج شده و امیدوارم تیم بتواند از هفته دوم و مسابقه با فولاد با کسب پیروزی دل هواداران را شاد کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز