بشار بزودی به نیمکت باز می گردد؛

دلیل کالدرون برای کنار گذاشتن این ستاره مشخص شد+عکس

۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۳:۰۲:۴۲
کد خبر: ۸۸۸۳۰۴
دلیل کالدرون برای کنار گذاشتن این ستاره مشخص شد+عکس
تیم فوتبال پرسپولیس اگر چه در هفته نخست به یک پیروزی شیرین دست یافت اما عدم حضور یکی از بازیکنان تاثیر گذار سال پیش در فهرست 18 نفره سوالاتی را برای هواداران ایجاد کرده بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس اگر چه در هفته نخست به یک پیروزی شیرین دست یافت اما عدم حضور یکی از بازیکنان تاثیر گذار سال پیش در فهرست 18 نفره سوالاتی را برای هواداران ایجاد کرده بود.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۸_۱۴-۱۹-۵۰

بر اساس این خبر نام بشار رسن در شرایطی در لیست 18نفره پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر دیده نمی‌شد که این بازیکن چند هفته‌ای است که در تمرینات گروهی سرخپوشان شرکت می‌کند.

رسن اگرچه از نظر بدنی شرایط خوبی دارد، اما با توجه به اینکه او عمل جراحی کتف را پشت سر گذاشته است باید از بازی درگیرانه پرهیز کند و رفته رفته در مسابقات حاضر شود.

با توجه به اینکه بازی‌های لیگ بعد از هفته دوم دو هفته‌ای تعطیل خواهد شد، ممکن است کادر فنی و پزشکی پرسپولیس برای بازی با تراکتور هم بشار رسن را به تبریز نبرند تا او در شرایط بهتری در بازی‌های آینده تیمش به میدان برود.

کالدرون کاملاً به هافبک عراقی تیمش اعتقاد دارد، اما می‌خواهد او را از هر نظر آماده و بدون ترس از مصدومیت در اختیار داشته باشد.

نظر شما