سیما صدیقی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کسب عنوان پنجمی دور از دسترس نبود/ شکست‌های غیرمنتظره مقابل تیم‌های کوچک تاوان تغییرات پیاپی در کادرفنی تیم ملی است

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۷:۱۹:۳۸
کد خبر: ۸۸۸۵۷۹
کسب عنوان پنجمی دور از دسترس نبود/ شکست‌های غیرمنتظره مقابل تیم‌های کوچک تاوان تغییرات پیاپی در کادرفنی تیم ملی است
کارشناس والیبال بانوان گفت: کسب عنوان پنجمی خیلی دور از دسترس نبود و بازی ضعیفی که مقابل چین تایپه انجام دادیم کار را برای ما دشوار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌ ملی والیبال بانوان در مسابقات جام ملت‌های آسیا روز گذشته با قبول شکست مقابل تیم قزاقستان از کسب عنوان پنجمی آسیا هم بازماند.

سیما صدیقی، کارشناس والیبال بانوان، در همین راستا درمورد ارزیابی خود از عملکرد تیم‌ ملی به خبرنگار برنا گفت: در مجموع از نظر نتیجه به هیچ عنوان خوب نبودیم و همان عناوین قبلی را تکرار کردیم. تیم ما شانس برد چین تایپه و قزاقستان را داشت ولی متاسفانه با بازی‌های ضعیف نتیجه را در این دو دیدار هم واگذار کرد.

او ادامه داد: البته امکانات و شرایطی که برای تیم قبل از اعزام در نظر گرفته شده بود، همان امکانات همیشگی بود بنابراین آمادگی بچه‌ها هم تغییری نکرده بود. به نظرم کسب عنوان پنجمی خیلی دور از دسترس نبود ولی بازی ضعیفی که مقابل چین تایپه انجام دادیم کار را برای ما دشوار کرد.

صدیقی با اشاره به اظهارات کادر‌فنی تیم ملی قبل از اعزام به مسابقات اضافه کرد: بازیکنان و کادر‌ فنی قبل از مسابقات مدام از آمادگی بالا و هدف‌گذاری برای کسب چهارمی آسیا حرف می‌زدند شاید همین صحبت‌ها تا حدودی باعث شد انتظارات از این تیم بالا برود. وقتی ما همان امکانات و شرایط و حتی افراد را در کنار تیم داریم بر چه اساسی می‌گوییم توانایی کسب مقام چهامی آسیا را داریم؟

وی در پاسخ به این سوال که آیا با تغییر کادرفنی موافق هستید یا خیر؟ گفت: به نظرم یکی از دلایل ضعف و نتیجه نگرفتن تیم ما در مسابقات مهم بحث تغییر کادرفنی است. چرا باید ما هرچند وقت یکبار دست به تغییر دست بزنیم، بدون شک این کار ثبات تیم را بهم می‌زند. برای گرفتن نتیجه بهتر باید بازی‌های تدارکاتی بهتری داشته باشیم. برای این تیم هزینه می‌شود و در تورنمنت خارجی شرکت می‌کند و وقتی تیم‌ها در حد خودمان و یا اکثرا پایین‌تر از خودمان هستند چه سودی حاصل خواهد شد؟ بچه‌های باید پوئن گرفتن را یاد بگیرند و این فقط با انجام بازی‌های تدارکاتی آن هم با تیم‌های مطرح میسر خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز