تیمور غیاثی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دوومیدانی با خودمحوری‌های رئیس فدراسیون تعطیل شده است/ نتایج این دوره از مسابقات لیگ فاجعه بود!

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۸:۳۸:۴۸
کد خبر: ۸۸۸۷۱۸
دوومیدانی با خودمحوری‌های رئیس فدراسیون تعطیل شده است/ نتایج این دوره از مسابقات لیگ فاجعه بود!
سخنگوی فدراسیون دوومیدانی گفت: دوومیدانی با خودمحوری‌هایی که رئیس فدراسیون دارد به این وضعیت افتاده و اصلا خرد جمعی وجود ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیمور غیاثی، سخنگوی فدراسیون دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار برنا پس از برگزاری اولین مرحله لیگ باشگاهی بانوان و آقایان درخصوص سطح رقابت‌ها بیان کرد: نتایج این دوره از مسابقات فاجعه بود و واقعا باعث تأسف است، اینچنین نتایجی را در چند سال گذشته ندیدم. رکوردها واقعا ناامیدکننده بود و بهانه‌ای نداریم. الان اواخر فصل است، اگر اول فصل بود می‌گفتیم بچه‌ها از تمرینات زمستانی و بازسازی آمدند و رکورها کم کم خوب می‌شود. متأسفانه به دلیل توجه نکردن به قهرمانان، بهترین مربیان داخلی ما مانند سپهرزاده، ربانی و الوند به عنوان اعتراض کناره‌گیری کردند. اگر رکوردهای جدید بانوان و آقایان را با مرداد سال گذشته مقایسه کنیم، حرف من مورد تأیید قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: پرتاب‌های دیسک امسال آقایان زیر 60 متر بود، در  100 متر رکورد 10/20 بود اما نفر اول الان زمان 10/67 را ثبت کرده است. ارزنده قهرمان 8 متری پرش طول با 7 متر و 30 قهرمان شده است. همه کارشناسان دوومیدانی بسیار ناامید هستند از همه مهم‌تر اینکه امسال سال المپیک است و کم‌تر از یک ماه دیگر رقابت‌های قهرمانی جهان دوومیدانی را داریم.

غیاثی ادامه داد: قبلا در مسابقات قهرمانی جهان 6 سهمیه و در المپیک 10 سهمیه داشتیم و الان فقط یک سهمیه در المپیک داریم که متعلق به احسان حدادی است و او نیز کاملا جدا از فدراسیون فعالیت می‌کند. در رقابت‌های جهانی هم فقط 2 نفر از سال گذشته ورودی کسب کردند.

سخنگوی فدراسیون دوومیدانی گفت: حدادی و تفتیان کاملا جدا از فدراسیون تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. در حال حاضر هم برای انجام تمرینات تدارکاتی و شرکت در مسابقات آماده‌سازی و قهرمانی جهان که در مهر ماه در قطر برگزار می‌شود، خارج از کشور هستند. این 2 ورزشکار از طرف فدراسیون و کمیته المپیک در این مسابقات حضور خواهند داشت، چون در غیر این صورت باید در فدراسیون را ببندیم. این بار رئیس فدراسیون برای جلوگیری از انتقادات به تفتیان کمک کرد تا اردوی تدارکاتی در خارج کشور داشته باشد.

پیشکسوت دوومیدانی تاکید کرد: سال‌هاست در فدراسیون به عنوان سرمربی، عضو سازمان تیم‌های ملی و مدیر تیم‌های ملی فعالیت می‌کنم. دوومیدانی با خودمحوری‌هایی که رئیس فدراسیون دارد به این وضعیت افتاده و اصلا خرد جمعی وجود ندارد. قبلا خرد جمعی داشتیم و تخصصی برخورد می‌کردیم. کیهانی ورزشی نیست و مدیریت بانکی را در دوومیدانی پیاده کرده است. مدیریت بانکی به درد ورزش نمی‌خورد و باید خرد جمعی و کارشناسی وجود داشته باشد که اگر نباشد همه چیز از بین می‌رود.

غیاثی گفت: از وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک که به ورزش اشراف دارند و شخص وزیر حتی رکورد، تاریخ قهرمانی من و قهرمانان دیگر و رزومه‌ها را می‌داند، استدعا دارم وضعیت دوومیدانی را بررسی کنند، چون دوومیدانی ایران تعطیل است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز