مسابقات جهانی تونس؛

سد کلمبیا مقابل نوجوانان ایران شکست

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۵:۰۹:۲۲
کد خبر: ۸۸۸۷۳۱
سد کلمبیا مقابل نوجوانان ایران شکست
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران موفق شد با نتیجه سه بر یک مقابل کلمبیا به پیروزی برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال نوجوانان ایران در چارچوب مسابقات جهانی تونس موفق شد با حساب سه بر یک از سد کلمبیا بگذرد.

در این بازی و در ست اول کلمبیا پیروز میدان بود ولی در ادامه تیم ایران بر بازی مسلط شد و موفق شد با حساب سه بر یک تیم کلمبیا را شکست دهد.

گزارش این دیدار به شرح زیر است:

ست اول:

در شرایطی که انتظار می‌رفت تیم کلمبیا حریف آسانی برای نوجوانان ایران باشد، اما این تیم در اسپک‌ها و دریافت‌ها بسیار موفق بود و همان ابتدا شش بر چهار مقابل ایران پیش افتاد.

در ادامه تیم کلمبیا با اسپک‌های خوب خود به امتیاز 8 رسید تا دو تیم برای استراحت فنی زمین را ترک کنند.

تیم ایران در ادامه از کلمبیا عقب افتاد و بازی 15 به 12 به سود کلمبیا بود ولی تیم ایران به یکباره به بازی برگشت و بازی در عدد 15 برابر شد و تیم ایران امتیاز شانزدهم را هم گرفت تا بازی به وقت استراحت دوم برود.

در ادامه سرویس‌های بد تیم ایران باعث شد ایران 23 به 20 از کلمبیا عقب بیافتد.

درحالی که کلمبیا 24 به 21 جلو بود، بردیا سعادت ایران را به عدد 22 رساند. بعد از آن ایران موفق شد بازی را 24 به 24 کند. با این حال تیم کلمبیا در نهایت روی یک سرویس موفق شد با حساب 27 به 25 این ست را از آن خود کند.

ست دوم:

این ست را ایران به خوبی شروع کرد ولی بازگشت تیم کلمبیا، کار را ۴ بر ۴ کرد. با این‌حال ایران بار دیگر پیش افتاد و با برتری ۸ بر ۶ ایران، دو تیم برای استراحت، زمین را ترک کردند.

پس از وقت‌های استراحت، تیم ایران امتیازات زیادی را در سرویس از دست داد تا کلمبیا ۱۶ به ۱۴ پیش بیافتد.

پس از وقت‌ استراحت دوم، تیم کلمبیا با حساب ۱۹ به ۱۷ پیش افتاد. با این‌حال سه امتیاز از سرویس ایران را ۲۰ به ۱۹ پیش انداخت. بعد از این که ایران به امتیاز ۲۱ رسید، مربی کلمبیا درخواست وقت استراحت کرد. با این‌حال در روند بازی تغییری ایجاد نشد و تیم نوجوانان ایران با درخشش علی اصغر نبی‌زاده ۲۵ به ۲۱ ست دوم را به سود خود کرد.

ست سوم:

ست سوم پایاپای آغاز شد ولی اشتباهات فردی باعث شد تا ایران ۵ بر ۳ عقب بیافتد. این روند تا استراحت فنی اول ادامه داشت و ایران ۸ به ۵ بازنده به استراحت فنی اول رفت.

بعد از استراحت فنی تیم ایران توانست به بازی برگردد و بازی را در عدد یازده به تساوی بکشاند. تیم ایران در ادامه با سرویس‌های خوبی که زد موفق شد ۱۳ به ۱۱ از حریفش پیش بیافتد. این روند ادامه‌دار بود تا ایران با برتری ۱۶ به ۱۳ وارد وقت‌های فنی دوم شود.

حضور موثر کمال‌آبادی باعث شد تیم ایران به بازی خوبش ادامه دهد و ۲۲ به ۱۴ از کلمبیا پیش بیافتد. این روند خوب ادامه داشت تا ایران ۲۵ به ۱۷ ست سوم را از آن خود کند.

ست چهارم:

تیم ایران ست چهارم را طوفانی آغاز کرد و این روند را تا پایان حفظ کرد. نبی‌زاده با سرویس‌هایش ایران را 4 بر صفر پیش انداخت. در ادامه سرویس‌های خوب و دفاع خوب تیم ایران باعث شد تا ایران 6 به دو از حریفش پیش بیافتد. رسیدن ایران به عدد 8 باعث شد تا دو تیم برای استراحت فنی، زمین را ترک کنند.

بعد از وقت‌های استراحت، ایران بازهم از حریفش پیش بود و در اواسط بازی 14 به 7 به سود ایران شد.

با تدابیر محمد وکیلی تیم ایران موفق شد 16 به 7 راهی وقت‌های استراحت فنی دوم شود. این روند ادامه‌دار بود و کمال آبادی ایران را 20 به 7 پیش انداخت.

در نهایت این روند موفق منجر به پیروزی ایران با حساب 25 به 13 شد تا شاگردان محمد وکیلی این بازی را با حساب سه بر یک به سود خود کنند.

بردیا سعادت با کسب 17 امتیاز در دیدار با کلمبیا، امتیازآورترین بازیکن میدان شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز