محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

باید به ترکیبی که کالدرون انتخاب می‌کند احترام گذاشت/ نتیجه بازی آبی‌ها منصفانه نبود/ استقلال بازی‌ساز می‌خواهد

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۵:۲۴:۵۲
کد خبر: ۸۸۸۸۶۱
باید به ترکیبی که کالدرون انتخاب می‌کند احترام گذاشت/ نتیجه بازی آبی‌ها منصفانه نبود/ استقلال بازی‌ساز می‌خواهد
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است نتیجه بازی استقلال منصفانه نبود و این تیم برای بهتر شدن به یک بازی‌ساز خوب نیاز دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا مهدوی، پیشکسوت فوتبال ایران که سابقه حضور در تیم های بزرگ کشور را در کارنامه دارد، پیرامون برتری پرسپولیس در هفته نخست مقابل پارس جنوبی به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس مسابقات لیگ را بسیار خوب شروع کرد و نتیجه گرفتن برای تیم هایی که مدعی قهرمانی هستند در هفته اول بسیار مهم است و فکر می کنم پرسپولیس بتواند در ادامه بازی های روان تری را از خود به نمایش بگذارد.

وی درخصوص ترکیب سرخ پوشان و حضور فیکس بازیکنی مثل روستایی و اینکه برخی معتقدند سیدجلال بازی نخواهد کرد هم اظهار داشت: هر ترکیبی که گابریل کالدرون به زمین می فرستد باید به آن احترام گذاشت، جوانان قدردان چنین مربی باشند که به آنها بها می‌دهد و درمورد سیدجلال هم تجربه او و رهبری کم نظیرش در خط دفاعی چیزی نیست که بتوانیم به راحتی از آن بگذریم و شما دیدید پرسپولیس استحکام خوبی درساختار دفاعی خود داشت.

مهدوی در پاسخ به این سوال آیا با حضور جونیور سرخ پوشان برای موفقیت درآسیا بازهم به بازیکنان دیگری نیاز دارند یا خیر عنوان کرد: مهاجم برزیلی ابتدا باید امتحان خود را در لیگ پس بدهد تا بتوانیم در موردش صحبت کنیم اما فکر می کنم پرسپولیس برای حضور موفق در لیگ قهرمانان بی تردید به  یکی دو بازیکن خوب دیگر نیاز دارد تا سر وقت به ترکیب خود اضافه کند و این را نیز سرمربی تیم تعیین می کند.

مدافع پیشین استقلال درمورد آخرین وضعیت تیم عنوان کرد: همانگونه که گفتم هفته اول مسابقات بسیار مهم است و استقلال در تبریز بد بازی نکرد و نتیجه این بازی منصفانه رقم نخورد.

وی با اشاره به عصبانیت استراماچونی گفت: به هرحال اینکه یک سرمربی نتواند در طول بازی با بازیکنانش صحبت کند مشکل اساسی است و به نظرمن باید دید این مشکل از کجا به وجود آمده، واقعیت این است که استقلال اسکلت اصلی خود را از دست داده و برای بازسازی به زمان بیشتری نیاز دارد و نباید همین هفته اول درمورد آن اظهار نظر کرد، ضمن اینکه نبود یک پلی میکر و یک بازی ساز در استقلال کاملاً حس می شد و امیدوارم این مشکل هرچه زودتر رفع شود. به هرحال استقلال باشگاه بزرگی است و نمی توان گفت تیم مدعی قهرمانی نیست چرا که در سال های اخیر با توجه به تمام چالش‌ها در هفته‌های پایانی آبی پوشان جزو مدعیان قهرمانی بوده اند.

مهدوی درمورد دربی در هفته چهارم تصریح کرد: شک نکنید بازی جذابی خواهیم دید و با توجه به اینکه تیم ها هنوز آن گونه که باید باهم هماهنگ نشدند واقعا سخت است تیم برنده را از حالا حدس بزنیم.

مربی تیم جوانان با اشاره به اردوی تیم گفت: دو بازی تدارکاتی با عراق داریم و هم اکنون در همدان اردوی خود را خود را برپا کرده ایم. متاسفانه برخی درمورد تیم نوجوانان پیش قضاوت کردند و بعد از بازی‌های جام کافا که مسابقاتی تدارکاتی بود انتقادات ناحقی را علیه تیم مطرح کردند که آنها را به خدا واگذار می‌کنم. به‌دنبال حضور مقتدرانه در بازی‌های قهرمانی آسیا هستیم و امیدوارم بتوانیم این مهم را انجام بدهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز