بنیان خیرین را تشکیل خواهیم داد؛

تقی‌زاده: ورزش ایران در مسیر پیشرفت قرار دارد/ نمی‌گذاریم استقلال و پرسپولیس آسیب ببینند

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۰:۳۶:۳۷
کد خبر: ۸۸۹۰۴۵
تقی‌زاده: ورزش ایران در مسیر پیشرفت قرار دارد/ نمی‌گذاریم استقلال و پرسپولیس آسیب ببینند
معاون امور مجلس و حقوقی استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: سعی داریم بنیان خیرین ورزشی ایران را توسط ایرانیان مقیم خارج از کشور را تشکیل بدهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جمشید تقی زاده، معاون امور مجلس و حقوقی استان‌های وزارت ورزش و جوانان صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت عنوان کرد: ورزش ایران با وجود مشکلات در حال پیشرفت است، خوشبختانه در هفته دولت ۳۳۰ پروژه ورزشی را در کشور افتتاح خواهیم کرد. همچنین ۴ هزار پروژه نیمه تمام داریم که در این هفته به پایان خواهد رسید. در تلاشیم در غالب کارگروه‌ها کارهای ارزشمند را ارائه کنیم. در موضوع استان‌ها در راستای دیدارهای مردمی که هر هفته روز ۳شنبه روز جوان مشخص شده و مدیرکل در همه استانها با جوانان نشست خواهد داشت و مشکلات آن ها را بررسی خواهد کرد.

وی افزود: در بخش حقوقی، کمیت صیانت ایجاد کردیم. در جلسات تخصصی که به صورت سالانه و فصلی برگزار می‌شد ۵ منطقه را مشخص کردیم تا مدیران کل طرح نخبه گزینی برای جانشینی را انجام دهند، تلاش می‌کنیم حضور مدیران کل در مجمع نمایندگان پر رنگ‌تر شود. همچنین فرمایشات رهبر برای گام دوم انقلاب که هم منشور کار است که بخشی از مخاطبش ما هستیم، افتخار می‌کنیم با عملی کردن بندی از آن جوانان را به کار گرفتیم و اولین قدم برای جوانگرایی در مدیریت را برداشتیم.

او درمورد خصوصی سازی سرخابی ها گفت: موضوع پرسپولیس و استقلال در بخش حقوقی به دلیل وجود برخی مشکلات در انتقال آن به بخش خصوصی به تاخیر افتاد که در این راستا جلسه‌ای در هفته آینده با رییس شورای اسلامی خواهیم داشت. نسبت به جایگاه ملی این دو باشگاه حساس هستیم و نمی‌گذاریم آسیب ببینند.

تقی زاده اضافه کرد: سعی داریم بنیان خیرین ورزشی ایران را توسط ایرانیان مقیم خارج از کشور را تشکیل بدهیم. یکی از مواردی که برای مدیران کل درنظر گرفتیم به روز کردن قوانین است. سعی کردیم شورای حقوقدان‌ها را تشکیل دهیم تا مشکلی برای ورزشکارها و فدراسیون‌ها ندلشته باشیم. سعی داریم حقوق ورزشکاران را بیشتر دنبال کنیم.

وی با اشاره به ورود بانوان به استادیوم‌ها افزود: درخصوص ورود بانوان به استادیوم کارهایی در این بخش صورت گرفته و قبلا مواردی مطرح شد که ما مشکل قانونی نداریم و باید زیرساخت‌های لازم را برای حضور بانوان فراهم کنیم و بانوان می‌توانند در استادیوم آزادی بازی‌های ملی را تماشا کنند. شعار ما در بخش ورزش انسجام، اراده و کسب سکو در المپیک و پارالمپیک است. سعی داریم برای بانوان در تمامی سطوح نگاه برابری داشته باشیم. هرچقدر ورزش توسعه پیدا کند به همان اندازه آسیب‌های اجتماعی نیز کم خواهد شد.

تقی زاده گفت: نسبیت مالیکت ‌ها را داریم که از ۹۷۲۱ ملک ۷۴۵۱ فاقد سند مالیکت است و ۲۲۷۱ دارای سند است. سعی‌می‌کنیم ورزشگاه‌هایی که دست سایر سازمان‌هاست را به آغوش وزارت ورزش برگردانیم. تلاش می‌کنیم قوانین پیشرفته را به تصویب برسانیم تا در بودجه سال ۹۹ این اتفاقات خوب را شاهد باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز