محمود شیعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

خوشحالم جام اخلاق به پیکان رسید/ تمهیدات سازمان لیگ جواب می‌دهد/ شهرخودرو بهتر از ما بود

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۵:۳۳:۳۶
کد خبر: ۸۸۹۳۱۶
خوشحالم جام اخلاق به پیکان رسید/ تمهیدات سازمان لیگ جواب می‌دهد/ شهرخودرو بهتر از ما بود
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: شهرخودرو در بازی با پیکان بهتر از ما عمل کرد و به سه امتیاز رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛  محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان تهران، درخصوص مراسم برترین‌های لیگ برتر فوتبال به خبرنگار برنا گفت: مراسم خوبی بود و امیدوارم حق به حق‌دار رسیده باشد که واقعا این طور است و خوشحالم به عنوان نماینده پیکان جام اخلاق را گرفتم. 

وی ادامه داد: پیکان یک تیم ریشه‌دار است که یکی از اصول اخلاقی‌اش، اخلاق مداری است و یکی از اصولی که مقید به آن است مسائل اخلاقی است و مطمئنا سعی می‌‌کنیم این روش را انجام بدهیم و همچنان اخلاق‌مدار بمانیم و اصول ما بوده، چه در والیبال و چه در فوتبال. قول را می‌دهم که سال به سال هم بهتر شویم از این نظر.

شیعی تصریح کرد: برنامه‌ برای جذب تماشاگرمان را اجرایی خواهیم کرد. ما الان آن زمینه‌سازی که در شهرقدس کردیم با همکاری شهرداری و فرمانداری شهرقدس برنامه‌ریزی کردیم که به طرف این برویم کانون هواداران درست کنیم و برنامه‌‌‌اش درحال اجراست. امیدوارم با جذب تماشاگران و با اختصاص جوایزی که در شأن تماشاچی باشد بتوانیم نسبت به جذب آن خوب اقدام کنیم.

او درباره هفته نخست لیگ برتر نوزدهم گفت: هفته اول لیگ هفته خوبی بود و بازی‌های خوبی انجام شد و به نظر من تمهیداتی که سازمان لیگ داده بود دارد جواب می‌دهد، البته کامل نبود و باید مدتی زمان به آن بخورد اما همین که اینگونه استارت خورد نشان می‌دهد فوتبال قابلی داریم که ان‌شاءالله همراه با بحث‌های نرم‌افزاری با بازیکنان خوبی که داریم با وجود سخت افزاری‌‌های خوب بتوانیم نرم افزار را تقویت کنیم به خصوص تیم‌های ملی‌مان را روز به روز بهتر کنیم.  این یک فرصت هست من فکر می‌کنم همین استارتی که زده شد و باشگاه‌ها مقید شدند که گیت‌ها را بگذارند و قراردادهای نرم افزاری‌شان را ببندند کار بسیار خوبی است. همین که اعتقاد پیدا کند که این کار نیاز است این اعتقاد کار خودش را می‌کند و تا چند وقت دیگر شرایط بسیار خوبی را برای بازی‌‌ها خواهیم داشت.

شیعی درخصوص بحث امکانات ورزشگاه شهرقدس و دیدار با شهرخودرو گفت: گیت‌ها را گذاشتند و قرارداد‌های نرم‌افزاری‌اش را بستند و هفته آینده چون مهمان هستیم بازی بعدی که میزبان باشیم شرایط آماده است و قول می‌دهم با کمک شهرداری و شورای شهر شهرقدس این اتفاق خوب بیفتد. به تیم شهرخودرو تبریک می‌گویم، بسیار بازی فنی و خوبی کرد مخصوصا نیمه اول و نیمه دوم بچه‌ها تلاش کردند و نتوانستند به نتیجه برسند. بازی‌‌های اول است و ممکن است اتفاقات بیفتد.  هدف‌مان رسیدن به نیمه بالاست و هرچقدر بالاتر برویم بهتر و هدف‌‌گذاری‌مان روی نیمه بالای جدول است.

 

خبرنگار: علی شفیعی جم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز