یعقوب فاطمی‌مقدم در گفتگو با خبرگزاری برنا:

داور دربی قضاوتش منصفانه نبود/ نتیجه‌گیری برای تیم‌های پایه نباید مهم باشد/ استرس در بازی اول پرسپولیس مشهود بود

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۱:۵۱
کد خبر: ۸۸۹۳۷۳
داور دربی قضاوتش منصفانه نبود/ نتیجه‌گیری برای تیم‌های پایه نباید مهم باشد/ استرس در بازی اول پرسپولیس مشهود بود
پیشکسوت پرسپولیس گفت: در بازی اول، استرس بازیکنان و سرمربی مشهود بود و تماشاگران دنبال تیم برانکو بودند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یعقوب فاطمی‌مقدم، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که در مراسم تجلیل از برترین‌های فوتبال کشور شرکت کرده بود، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت تیم جوانان پرسپولیس اظهار داشت: ما تا به حال در این فصل 6 بازی انجام دادیم که سه برد، دو باخت و یک مساوی به دست آوردیم و در آخرین بازی موفق شدیم تیم سایپا را با نتیجه 2 بر یک شکست دهیم.

وی درخصوص باخت سرخ‌پوشان در دربی جوانان نیز گفت: متاسفانه در حالی که در اکثر دقایق، بازی دست ما بود ولی نتیجه را به استقلال واگذار کردیم. فکر می‌کنم داور خیلی به سود استقلال سوت زد و بیشتر به نفع تیم حریف قضاوت کرد.

فاطمی‌مقدم درباره اینکه چرا سرخ‌پوشانبازی را واگذار کردند، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما جوان هستند و تقریبا 17 سال دارند. ما  یک عمر بازی کردیم و می‌دانیم وقتی بازیکن  یک لحظه اشتباه می‌کند نمی‌توان گفت روی آن بازیکن کار نشده است، کار شده اما فشار و استرس بازی یک لحظه روی بازیکن می‌آید و اشتباه می‌کند. بزرگ‌ترین بازیکنان دنیا نیز اشتباه می‌کنند. تیم ما تیم نوجوانان پارسال‌مان بود و یک‌سری به تیم جوانان آمدند. تیم جاافتاده‌ای داریم و خوب فوتبال بازی می‌کنند و تا اینجای کار فکر نمی‌کنم بد نتیجه گرفته باشیم.

سرپرست تیم جوانان پرسپولیس درخصوص وضعیت زمین تمرینی این تیم نیز گفت: چمن مصنوعی باید ماهی یک بار شانه شود و در آن گرانول باشد. تمام چمن‌های مصنوعی که می‌بینید خرده لاستیک در آن می‌ریزند در صورتی که اصلا درست نیست. گرانول حالت ارتجاعی دارد و وقتی بازیکن بالا و پائین می‌پرد احساس می‌کند در زمین طبیعی بازی می‌کند. این چمن مصنوعی که برای ما گذاشتند اصلا خوب نیست و انگار موکت سبز گذاشتند و روی آن فوتبال بازی می‌کنند. هنوز هیچ‌کس در تیم ما پولی دریافت نکرده و از پارسال هم طلبکار هستیم.

وی در ادامه افزود: نتیجه‌گیری برای تیم‌های پایه نباید مهم باشد و به نظر من تیم پایه باید بتواند به تیم بزرگسالان بازیکن بدهد. ما در حال حاضر خیلی بازیکن خوب در کشور داریم که بیشتر آنها از باشگاه‌ و آکادمی ما بیرون آمدند. همین امین روستایی که در تیم بزرگسالان پرسپولیس حضور دارد 3 سال پیش شاگرد خود ما بود. ما می‌‌گوئیم هر آکادمی اگر بتواند 2 تا 4 بازیکن به تیم بزرگسالان بدهد کافی است و در هیچ جای دنیا نیز باشگاه‌ها در تیم‌های پایه به دنبال نتیجه‌گیری نیستند.

فاطمی‌مقدم همچنین درباره اولین بازی سرخ‌پوشان در لیگ نوزدهم اظهار داشت: بازی خوبی بود. در بازی اول، استرس بچه‌ها و سرمربی مشهود بود و تماشاگران دنبال تیم برانکو بودند. این تیم، همان تیم برانکوست و هواداران باید کمک و حمایت کنند. برانکو به هر دلیلی که رفته دیگر نباید به او فکر کنیم و هواداران باید کمک‌حال کالدرون باشند، و امیدوارم با همین روند سرخ‌پوشان جلو بروند و کسب امتیاز کنند. قطعا حفظ قهرمانی از به دست آوردن آن سخت‌تر است و اینکه پرسپولیس سه سال متوالی قهرمان لیگ شده وظیفه آنها را چند برابر کرده است. در حال حاضر سرخ‌پوشان پتانسیل قهرمانی دوباره را دارند چون نیمکت‌مان پر است. پارسال دست برانکو برای تعویض خالی بود ولی امسال با یارگیری که انجام شد بازهم بازیکنان امید زیادی برای قهرمانی دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز