والیبال قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۹ - تونس؛

شکست والیبال نوجوانان ایران برابر ایتالیا

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۱:۴۲:۰۷
کد خبر: ۸۸۹۴۶۵
شکست والیبال نوجوانان ایران برابر ایتالیا
در جریان رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان، تیم‌ ایران با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم پر قدرت ایتالیا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در آخرین بازی خود از دور نخست رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۹ در تونس ساعت ۲۰ امشب (یک‌شنبه) ۳ شهریور ماه به مصاف تیم ایتالیا رفت که در روز کم‌فروغ حمله‌های ملی‌پوشان و درخشش دفاع حریف، با نتیجه سه بر یک نتیجه را به حریف اروپایی واگذار کرد.

شاگردان محمد وکیلی ست اول و دوم بازی را با نتیجه ۱۶-۲۵ و ۱۸-۲۵ واگذار کردند و در ست سوم با نتیجه ۲۶-۲۴ به برتری رسیدند تا بازی به ست چهارم کشیده شود. در ست چهارم اما این تیم ایتالیا بود که برتری خود را بار دیگر دیکته کرد و با نتیجه ۱۱-۲۵ ایران را شکست داد تا در مجموع ۳ بر یک برنده این دیدار شود.

به این ترتیب از گروه B این رقابت‌ها ایتالیا به عنوان صدرنشین، جمهوری چک به عنوان تیم دوم و ایران نیز به عنوان تیم سوم راهی دور دوم این رقابت‌ها شدند.

بازیکنان ایران در این بازی ۳۳ امتیاز از اسپک، ۸ امتیاز از دفاع روی تور، ۵ پوئن سرویس و ۲۵ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و بازیکنان ایتالیا نیز ۵۳ امتیاز از اسپک، ۱۶ امتیاز از دفاع روی تور، ۹ پوئن سرویس و ۲۱ امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

در جریان این بازی امیرحسین توخته، سرعتی‌زن تیم نوجوانان والیبال ایران به دلیل پیچیدگی مچ پا با دچار مصدومیت شدید شد و پس از انجام معاینه پزشک تیم مشخص شد نمی‌تواند در ادامه این رقابت‌ها برای تیم ایران به میدان برود.

به این ترتیب ایران با قبول دو شکست و کسب ۲ پیروزی در جایگاه سوم گروه B قرار گرفت تا در مرحله پلی‌آف به مصاف تیم دوم گروه A که به احتمال زیاد تیم کوبا است، برود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز