بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار گرفته است؛

احمدی: تشکیل کمیته "ورزش برای همه" در رشته‌های مختلف را در اولویت قرار دادیم/ سند توسعه برنامه همگانی تنظیم شد

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۳:۵۷:۴۵
کد خبر: ۸۸۹۸۴۰
احمدی: تشکیل کمیته ورزش برای همه در رشته‌های مختلف را در اولویت قرار دادیم/ سند توسعه برنامه همگانی تنظیم شد
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تا وضع ورزش همگانی خوب نباشد نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که سایر بخش‌های ورزش به‌خصوص ورزش قهرمانی به حدمطلوب و موردنظر برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به مناسبت هفته دولت با رادیو ورزش صحبت کرد.

احمدی گفت: تا وضع ورزش همگانی خوب نباشد نمی توانیم انتظار داشته باشیم که سایر بخش‌های ورزش به‌خصوص ورزش قهرمانی به حدمطلوب برسد. از طریق ورزش همگانی با پیشگیری و صرف هزینه اندک می توان از بروز بسیاری از بیماری ها و درمان های هزینه بر آنها جلوگیری کرد. 

وی ادامه داد: سند توسعه برنامه همگانی را تنظیم کردیم که براساس الگوی سازمان جهانی بهداشت و شامل ۴ بخش مردم فعال، محیط فعال، جامعه فعال و سیستم فعال است. تشکیل کمیته ورزش برای همه در رشته های مختلف را در اولویت قرار دادیم و برای آن بودجه اختصاص دادیم.

احمدی تصریح کرد: در سال قبل، ۱۰۴۷۸ همایش پیاده روی خانوادگی، ۹۴۲۰ برنامه کوه پیمایی عمومی، ۶۸۴۸ همایش دوچرخه سواری، ۱۰۵۴۹ جشنواره رقابتی ورزش همگانی و بیش از ۷ هزار برنامه صبحگاهی و عصرگاهی در بوستان ها برگزار کردیم.  بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری در دستور کار کمیسیون فرهنگی ورزش قرار گرفته است و کارگروهی تشکیل شده تا عملیاتی گردد. 

وی افزود: ما موضوع مهمی و حساسی مثل مدیریت هواداران را به اتفاق و حادثه واگذار سپردیم. در حالیکه باید سرمایه گذاری جدی تری می شد. متاسفانه این موضوع با اغماض و ملاحظه روبرو شد و آثار آن را در لیگ هجدهم دیدیم. 

احمدی گفت: اولین خروجی ورزش نشاط و شادی است. کم هزینه ترین و سریعترین راه دسترسی به شادی و نشاط ورزش است. به اندازه تاثیری که ورزش می تواند در سلامتی و نشاط و روحیه مردم داشته باشد سرمایه گذاری کافی نکرده ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز