سیدپیمان حسینی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

لژیونرهای فوتبال ساحلی عملکرد مثبتی داشته‌اند/ هنوز فدراسیون برنامه مسابقات دوستانه ما را اعلام نکرده است

۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۲۹:۲۰
کد خبر: ۸۹۰۴۳۹
بازیکن مازندرانی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: برای اینکه همیشه بتوانیم افتخارات قبل را تکرار کنیم نیاز است که بازیکنان سطح و کیفیت بالای خودشان را نگه دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدپیمان حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال ساحلی کشورمان که خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات ساحلی قطر آماده می‌کند در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: در حال حاضر 15 بازیکن هستیم که خودمان را برای حضور در این مسابقات آماده می‌کنیم و از مدت‌ها قبل در اردو قرار داشتیم و تمرینات ما در حال پیگیری است. برای مرحله آخر اردوی ما فدراسیون چند بازی دوستانه گذاشته که هنوز به طور رسمی به ما اعلام نشده است.

وی در ادامه افزود: برای اینکه همیشه بتوانیم افتخارات قبل را تکرار کنیم نیاز است بازیکنان سطح و کیفیت بالای خودشان را نگه دارند و بازی‌های بین‌المللی زیادی را انجام دهیم. هرچه حضور ما در مسابقات و تورنمنت‌ها بیشتر باشد به نفع تیم می‌شود و بچه‌ها با شرایط بهتری آماده خواهند شد.

حسینی همچنین درخصوص وضعیت لیگ فوتبال ساحلی گفت: امسال در لیگ حضور ندارم  و در تیم آلانیااسپور ترکیه بازی می‌کنم اما  لیگ همیشه لیگ طولانی و خوبی است و امیدوارم جوانان خوب از  این لیگ بیرون بیایند و بتوانند در لیگ کشورهای دیگر بازی کنند. جام باشگاه‌های جهان مهم‌ترین کاپی است که با آلانیااسپور در آن حضور خواهم داشت و امیدوارم عملکرد قابل قبولی از خودم ارائه کنم.

وی درخصوص عملکرد لژیونرهای ایرانی در کشورهای دیگر گفت: بچه‌ها معمولا در تیم‌های مختلفی بازی کردند و برخی از آنها نیز عملکرد مثبتی از خود نشان دادند. خود من قبل از آلانیااسپور در چند تیم دیگر نیز بازی کردم بودم و احمدزاده نیز در لیگ روسیه بازی می‌کند. ترکیه چون میزبان جام باشگاه‌های جهان است 3 سال جزو 10 تیم برتر دنیاست و بازیکنان بزرگی در این تیم هستند و تیم باکیفیت و خوبی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز