برگزاری دومین دوره المپیاد استعدادها؛

قهرمانان استعدادهای برتر کشور در اسنوکر مشخص شدند

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۴:۴۳:۲۶
کد خبر: ۸۹۰۴۵۷
قهرمانان استعدادهای برتر کشور در اسنوکر مشخص شدند
دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته اسنوکر با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته اسنوکر انفرادی و تیمی با شعار”ورزش، دوستی و آینده ای بهتر 31 مردادماه به مدت 5 روز در مجموعه ورزشی حیدرنیا برگزار شد.

در این رقابت‌ها بیش از صد بازیکن برتر رده‌های سنی 13-16 سال کشور در دو بخش 6 توپ انفرادی و پانزده توپ تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان سید ارسلان باقری از استان گیلان به مقام قهرمانی رسید. آرش پیر حیاتی از استان همدان نایب قهرمان شد و یعقوب عبودانی از استان تهران در جایگاه سوم قرار گرفت. در رشته اسنوکر پانزده توپ تیمی تیم خوزستان به مقام نخست دست یافت. تیم فارس دوم شد و تیم خراسان جنوبی سکوی سوم را به خود اختصاص داد.

مراسم اختتامیه و اهدی مدال این رقابت‌ها با حضور محمدرضا غلامزاده سرپرست نایب رئیسی، مهدی هنرمند دبیر فدراسیون، پیام نظر رئیس هیئت استان تهران، کامران شهلا سرمربی تیم ملی، حاج آقا سلطانی مسئول کمیته فرهنگی و سایر مسئولین همراه بود. دومین دوره المپیاد ورزشی رده سنی 13تا16 سال دختران و پسران کشور با شرکت 760 هزار دختر و پسر در قالب 96 رشته انجام شد.

نظر شما