محمد پنجعلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ثبات مدیریت در باشگاه اهمیت دارد/ همه از انصاری‌فرد حمایت کنند/ در تبریز حداقل امتیاز را می‌گیریم

۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۵:۲۷:۳۴
کد خبر: ۸۹۰۵۹۰
ثبات مدیریت در باشگاه اهمیت دارد/ همه از انصاری‌فرد حمایت کنند/ در تبریز حداقل امتیاز را می‌گیریم
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم در لیگ نوزدهم مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ روز گذشته هیات مدیره پرسپولیس با استعفای ایرج عرب موافقت و محمدحسن انصاری‌فرد را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس منصوب کرد.

محمد پنجعلی، پیشکسوت پرسپولیس در این باره به خبرنگار برنا گفت: تغییرات همواره وجود دارد، اما ثبات مدیریت در باشگاه بسیار اهمیت دارد و ثبات در ورزش نکته مهمی است و امیدوارم انصاری فرد که از بدنه باشگاه و فردی توانمند در مدیریت است بتواند دوران موفقی داشته باشد.

وی افزود: انصاری فرد پیش از این در این سمت بوده و این نکته بسیار مهم است. البته در این میان حمایت از مدیرعامل جدید به گونه ای وظیفه هر پرسپولیسی است و از همه هواداران و پیشکسوتان خواهش می کنم  این کار را انجام دهند و امیدوارم وزارت ورزش و جوانان حمایت خودش را انجام بدهد.

کاپیتان پیشین پرسپولیس پیرامون وضعیت تیم در بازی قبل و نظرش درباره بازی با تراکتورسازی عنوان کرد: به نظرم پرسپولیس در دیدار با پارس بازی خوبی به ویژه در نیمه دوم انجام داد، به هرحال هفته اول لیگ بود و کادر فنی جدید اولین بازی رسمی خود را تجربه می کرد. بی تردید کادر فنی بعد از این بازی برداشت بهتری از وضعیت بازیکنان، جو لیگ و سایر موارد مختلف خواهد داشت و تیم هم رفته رفته با تلاش بچه ها و کادر فنی بهتر خواهد شد. درباره بازی با تراکتور نیز باید بگویم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پرسپولیس حداقل یک امتیاز را کسب و بی شک شاهد یک بازی جذاب و زیبا خواهیم بود چراکه هر دو تیم فوتبال بازی می کنند و تراکتور بازیکنان خوبی جذب کرده و البته در این طرف پرسپولیس قرار دارد که به جرات می توانم بگویم امسال مدعی اصلی قهرمانی است.

رییس آکادمی باشگاه پرسپولیس درباره پیش بینی اش از عملکرد سرخ پوشان در لیگ قهرمانان آسیا نیز اظهار داشت: معتقدم امسال می توانیم به مراحل پایانی صعود کنیم و انشاالله بازهم بتوانیم به فینال آسیا برویم و قهرمان لیگ قهرمانان شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز