از سوی کمیته تعیین وضعیت؛

پرسپولیس محکوم شد

۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۱۴:۵۹
کد خبر: ۸۹۰۷۵۲
پرسپولیس محکوم شد
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را درخصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاه‌های مورد شکایت اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت فرزاد حاتمی از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین درخصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن توسط خواهان در ستون خواسته، کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

*در پرونده شکایت مهرداد کریمیان از باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز، این باشگاه به پرداخت مبلغ 658 میلیون و 200 هزار ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 13 میلیون و 164 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*درپی شکایت باشگاه بادران تهران از مهرداد رضایی، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده اعلام کرد: مهرداد رضایی محکوم به پرداخت مبلغ 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*باتوجه به شکایت حمیدرضا عبدالهی از باشگاه کارون اروند خرمشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 20 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

نظر شما