صالح مخدومی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حدادی یک استثنا برای بسکتبال ایران است/ نتایج تیم‌ ملی در تورنمنت‌ها خیره‌کننده بود

۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۰:۳۱:۳۷
کد خبر: ۸۹۱۰۸۲
حدادی یک استثنا برای بسکتبال ایران است/ نتایج تیم‌ ملی در تورنمنت‌ها خیره‌کننده بود
مربی مطرح بسکتبال گفت: جام‌جهانی میدانی است که همه تیم‌ها با تمام آمادگی و توان در آن حضور پیدا می‌کنند بنابراین نمی‌توان گفت بازی با کدام تیم برای ما آسان خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رقابت‌های جام جهانی بسکتبال از 9 شهریور برای نخستین بار با حضور 32 تیم به میزبانی چین آغاز خواهد شد و تیم ملی کشورمان در گروه C این رقابت‌ها مقابل اسپانیا، پورتوریکو و تونس صف آرایی خواهد کرد.

صالح مخدومی، مربی مطرح بسکتبال، درباره شرایط تیم ملی  برای حضور در رقابت‌های جام جهانی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تیم این دوره تدارکات خوبی داشت هم تمرینات خوبی را در تهران پشت سر گذاشت و هم در تورنمنت‌های خوب و تاثیرگذار اروپایی شرکت کرد قطعا در کسب آمادگی لازم موثر بود و نتایجی در این تورنمنت به دست آمد بعضا خیره کننده بود. از شکل بازی تیم در این تورنمنت‌ها مشخص بود که از نظر پیشرفت روند خوبی را طی کردیم و بسیار امیدوارم که بتوانیم نمایش خوبی هم در رقابت‌های جام جهانی داشته باشیم.

او درمورد بازی با دو تیم تونس و پورتوریکو اظهار کرد: پورتوریکو در مجموع سطح بسکتبال خوبی دارد و همیشه با بهترین بازیکنانش در مسابقات حاضر می‌شود. البته جام جهانی میدانی است که همه تیم‌ها با تمام آمادگی و توان در آن حضور پیدا می‌کنند بنابراین نمی‌توان گفت بازی با کدام تیم برای ما آسان خواهد بود. تونس تیم خوبی دارد و ما قبلا با این تیم بازی کردیم ولی در کل نباید هیچ تیمی را دست گرفت.

مخدومی درباره تاثیر آمادگی بازیکنانی چون حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی در روند تیم ملی گفت: حامد یک استثنا برای بسکتبال ما بوده و صمد نیکخواه بهرامی نیز به عنوان کاپیتان همیشه در کنار تیم حضور داشته و علاوه بر کمک فنی در روند بازی از نظر روحی روی بازیکنان و نتیجه گیری تاثیر مثبتی داشته، بدون شک در این شرایط با تجربه‌ای که حامد و صمد از جام جهانی‌های گذشته دارند می‌توانند تاثیرات مثبتی را بر روند نتیجه گیری تیم داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز