آرمینا صادقیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هنوز باور ندارم سهمیه المپیک را گرفتم/ مسابقات برزیل تجربه جدیدی برای من نبود/ هدفم موفقیت در توکیو است

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۶:۵۱
کد خبر: ۸۹۱۷۳۲
هنوز باور ندارم سهمیه المپیک را گرفتم/ مسابقات برزیل تجربه جدیدی برای من نبود/ هدفم موفقیت در توکیو است
تیرانداز جوان تیم ملی گفت: اعزام زودتر ما به برزیل کمک کرد تا بدن ما به حالت طبیعی خود برگردد و حتی اگر یک روز دیرتر اعزام می‌شدیم نمی‌توانستیم این نتیجه را کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آرمینا صادقیان، تیرانداز جوان تیم ملی که در مسابقات قهرمانی جهان برزیل موفق به کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو شد و به عنوان دومین بانو راهی این رویداد خواهد بود، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص رقابت‌ها بیان کرد: در حال حاضر دو سال است که در رده سنی بزرگسالان مسابقات قهرمانی جهان حضور پیدا می‌کنم و تجربه رقابت با آن‌ها را دارم. همیشه کنار قهرمانان جهان مسابقه دادم، می‌توان گفت این تورنمنت هم مانند رقابت‌های قبلی عادی بود و تجربه جدیدی نبود. سطح مسابقات واقعا بالا بود، این آخرین رقابت جهانی است که در آن سهمیه المپیک توزیع می‌شود. این رویداد برای کشورهای غیر آسیایی آخرین شانس کسب سهمیه است.

وی افزود: این مسابقات نسبت به رقابت‌های قبلی فشار روانی زیادی داشت، همه ورزشکاران برای کسب سهمیه و مدال طلا آمده بودند. شرایط برای من یک مقدار سخت‌تر بود اما خداراشکر توانستم یک رکورد خوب ثبت کنم و به مرحله نهایی راه پیدا کنم.

صادقیان عنوان کرد: ما چند روز زودتر به برزیل آمدیم و به دلیل اختلاف ساعتی که وجود دارد این موضوع کمک کرد تا بدن به حالت طبیعی خود برگردد. شاید حتی اگر یک روز دیرتر اعزام می‌شدیم روی شرایط خواب و بدنی ما تاثیر داشت و نمی‌توانستیم این نتیجه را کسب کنیم. شاید هم این نتیجه را می‌گرفتیم اما با رکورد پایین‌تر و همراه با خستگی زیادی که از راه داشتیم.

تیرانداز جوان کشورمان ادامه داد : الان کم‌تر از 11 ماه به المپیک مانده است، باید تمام تلاش خودم را بکنم که هر روز بهتر از روز قبل باشم و بتوانم رکوردم را ارتقا دهم و با آمادگی کامل وارد المپیک شوم.

بانوی جوان المپیکی ایران اظهار داشت: این اولین تجربه المپیک من است و واقعا می‌توان گفت هنوز هم باور نمی‌کنم که موفق به کسب این سهمیه شدم. خوشحالم که توانستم دل مردم عزیز کشورم را شاد کنم، امیدوارم در المپیک هم بتوانم دوباره برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

صادقیان در پایان گفت: از عملکرد خودم در این رقابت‌ها واقعا راضی بودم و انتظار چنین رکوردی را داشتم. مسابقات عالی پیش رفت و هیچ اتفاق بد یا پیش‌بینی نشده‌ای نیفتاد و همه چیز همان طوری که می‌خواستیم پیش رفت. امیدوارم بچه‌های دیگر هم بتوانند نتیجه‌ای که می‌خواهند بگیرند و در مسابقات خود موفق باشند و بهترین عملکرد را داشته باشند.

نظر شما