سعید مراغه‌چیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استراماچونی را مقصر نمی‌دانم/ ناراحتی هواداران آزاردهنده است/ اگر می خواهند روشن را شلاق بزنند مرا هم ببرند!

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۰۵:۲۱:۵۱
کد خبر: ۸۹۱۷۶۸
استراماچونی را مقصر نمی‌دانم/ ناراحتی هواداران آزاردهنده است/ اگر می خواهند روشن را شلاق بزنند مرا هم ببرند!
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: من استراماچونی را مقصر نمی‌دانم، همانگونه که پیش از فصل گفتم باید به او زمان بدهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت باشگاه استقلال، پیرامون تساوی این تیم مقابل فولاد خوزستان به خبرنگار برنا گفت: بهتر است رُک صحبت کنیم، دیدار با فولاد اصلا بازی خوبی نبود. به ویژه در نیمه اول که دو تیم افتضاح بودند و 2-3 پاس نمی‌توانستند به هم بدهند. در نیمه دوم استقلال بهتر شد، تیم برتر و مالک میدان بود ولی بازهم نمی‌توانستیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کنیم و در یک صحنه توانستیم از نفوذ ایجاد شده تک موقعیت خلق کنیم و به گل برسیم. البته تیم حریف هم  همانگونه که گفتم در حد و اندازه‌ای نبود که بتواند جلوی استقلال عرض اندام کند اما در بدترین زمان ممکن استقلال گل خورد.

وی افزود: من استراماچونی را مقصر نمی‌دانم، همانگونه که پیش از فصل گفتم باید به او زمان بدهیم و هنوز معتقدم باید به او زمان بدهیم. اعتقاد دارم مدیریت استقلال ضعف دارد و فریاد پیشکسوتان استقلال را کسی نمی‌شنود و ناراحتی هواداران ما را آزار می‌دهد.

بازیکن پیشین استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به حکم مشخص شده برای حسن روشن عنوان کرد: روشن مگر چه گفته؟ آن کسی که از روشن شکایت کند استقلالی نیست. مگر چند روشن در استقلال و فوتبال ایران وجود دارد؟ اگر می‌خواهند روشن را شلاق بزنند مرا هم ببرند شلاق بزنند،چون هر چه که روشن بگوید قبول دارم.

مراغه‌چیان گفت: استقلال به زمان نیاز دارد و حاشیه‌های تیم نیز نباید وجود داشته باشد. آقایان که کار خاصی نمی‌کنند، حداقل حواشی را از تیم دور کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز