تراکتور ۱-۰ پرسپولیس؛

نخستین شکست مدافع عنوان قهرمانی/ دنیزلی، طلسم ۵ ساله تراکتور را شکست

۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۸:۴۲:۵۷
کد خبر: ۸۹۱۷۸۳
نخستین شکست مدافع عنوان قهرمانی/ دنیزلی، طلسم ۵ ساله تراکتور را شکست
تیم تراکتور در دومین هفته لیگ برتر در خانه موفق شد مقابل پرسپولیس به برد دست پیدا کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در حساس‌ترین بازی هفته دوم لیگ برتر فوتبال دو تیم تراکتور و پرسپولیس امروز از ساعت 17:45 در ورزشگاه یادگارامام(ره) تبریز به مصاف هم رفتند.

تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار با لباس‌های یکدست سفید و تیم تراکتورسازی با لباس‌های قرمز وارد زمین شدند. سفیدپوشان پرسپولیس  آغازگر نیمه اول بازی بودند. ​در دقیقه 6 رشید مظاهری با اشتباه خود توپ را به مهاجم پرسپولیس رساند اما تعلل علیپور  این موقعیت را از تیم میهمان گرفت. ​در دقیقه 9 در پی اشتباهات بازیکنان دو تیم، علیرضا بیرانوند هم با اشتباه خود نزدیک بود موقعیتی را در اختیار بازیکنان تراکتورسازی قرار دهد. در دقیقه 10 خانزاده بازیکن تراکتورسازی دچار مصدومیت شد و بازی برای لحظاتی متوقف گردید. در دقیقه 16 همکاری خوب بازیکنان میزبان با شوت فورچونه همراه شد که توپ از کنار دروازه بیرانوند گذشت. ​در دقیقه 43 محمد نادری در دو مرحله با خطا متوقف شد. ارسال عالیشاه از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت. در دقیقه 46 کوین فورچونه یک کرنر از سمت چپ برای میزبان گرفت. ارسال شجاعی به حاج صفی رسید و شوت محکم او از راه دور، درون دروازه بیرانوند قرار گرفت. این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی خاتمه یافت.

با شروع نیمه دوم این تیم پرسپولیس بود که برخلاف نیمه اول بازی را بهتر آغاز کرد. بازیکنان سفیدپوش پرسپولیس در همان ده دقیقه ابتدایی نیمه دوم صاحب چند موقعیت شدند که ضربات نهایی دقت لازم را نداشت. در دقیقه 58 بازیکن خارجی تراکتور یک شوت زیبا روانه دروازه بیرانوند کرد که با عکس العمل فوق العاده دروازه بان پرسپولیس توپ به کرنر رفت. در دقیقه 66 ضربه آزاد بشار رسن با واکنش خوب رشید مظاهری به بیرون رفت. فشار سرخپوشان ادامه داشت تا روی توپ ارسال وحید امیری با ضربه سر دروازه مظاهری را بار دیگر تهدید کرد. هرچه به پایان بازی نزدیک می‌شدیم درگیری بین بازیکنان بیشتر شد و داور مجبور شد چند بار از کارت زرد خودش استفاده کند. ادامه تلاش پرسپولیسی ها فایده ای نداشت و این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

تراکتورسازی از سال 93 موفق نشده بود که مقابل پرسپولیس پیروز شود و می‌توان گفت که دنیزلی طلسم 5 ساله را برای تبریزی ها شکست و این تیم شرایط بهتری در جدول پیدا کرد. تراکتور با این برد 4 امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت و پرسپولیس نیز با همان سه امتیاز هفته اول در رده ششم ایستاد.

داور: بیژن حیدری

کمک‌ها: رضا سخندان – علیرضا ایلدروم

کمک داوران اضافی: پیام حیدری – کوپال ناظمی

داور چهارم: مهدی الوندی

ناظر: اسماعیل صفیری

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، احمد نورالهی، امید عالیشاه (45 بشار رسن)، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی و علی علیپور.

ترکیب تراکتور:

رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، رضا اسدی، مسعود شجاعی، احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه، ویلیان میمبلا و کوین فورچونه.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز