حاشیه دیدار پرسپولیس در هفته دوم؛

دلیل گل خوردن بیرانوند مقابل تراکتور مشخص شد+عکس

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۰۳:۴۹:۵۳
کد خبر: ۸۹۱۸۰۹
دلیل گل خوردن بیرانوند مقابل تراکتور مشخص شد+عکس
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که به خاطر شرایط جوی ورزشگاه تبریز دروازه علیرضا بیرانوند باز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی دیروز با نتیجه یک بر صفر نتیجه را به تراکتور واگذار کرد که تک گل بازی از روی یک ضربه از راه دور و از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید. گلی که شاید بسیاری انتظار به ثمر رسیدنش را در درون دروازه بیرانوند نداشتند و حتی این موضوع در فضای مجازی نیز مطرح شد.

بعد از این بازی اسماعیل حلالی به نوعی خواست بیرانوند را در خوردن گل بی تقصیر جلوه بدهد و در این باره گفت: روی گلی که پرسپولیس دریافت کرد، زمین هم تاثیرگذار بود چون وقتی توپ در مقابل دروازه به زمین خورد، ارتفاع زیادی گرفت و بیرانوند نتوانست توپ را مهار کند. معتقدم علاوه بر زمین، شرایط جوی در این نتیجه تاثیر داشت چون باد زیادی در ورزشگاه می‌وزید که همین باعث شده بود شروع مجددهای بیرانوند مستقیم به اوت برود. بادهایی که در تبریز می‌وزد گاهی آنقدر زیاد است که توپ را مثل یک بادکنک در هوا تکان می‌دهد. همین امر سبب شد تیم‌ها بازی مستقیم نتوانند انجام بدهند.

باخت پرسپولیس مقابل تراکتور
البته این تمام ماجرا نبود و برخی عدم تمرکز بیرانوند را دلیل این گل می دانند چرا که هواداران تراکتور در زمان حضور علیرضا بیرانوند در زمین و گرم کردن این بازیکن به شدت علیه او شعار دادند و در صحنه ای که برترین بازیکن سال ایران کارت زرد دریافت کرد که تصویرش را در بالا می بینید، او واقعا تمرکز نداشت و رفتار غیرورزشی با بازیکن حریف داشت.

به هر حال بهتر است دروازه بان پرسپولیس حداقل در دیدارهای بعدی بر اعصاب خود مسلط باشد تا با گرفتن کارت بیشتر بازی‌های آینده را از دست ندهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز