نساجی ۴-۳ پیکان؛

پیروزی پرگل نساجی در خانه/ پیکان تا کام‌بک یک قدم کم آورد

۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۰:۴۸:۳۳
کد خبر: ۸۹۱۸۱۰
پیروزی پرگل نساجی در خانه/ پیکان تا کام‌بک یک قدم کم آورد
تیم نساجی در دومین هفته لیگ برتر موفق شد در خانه مقابل شاگردان فرکی پیروز شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در ادامه هفته دوم‌ رقابت‌های لیگ برتر امشب از ساعت ۲۰ دو تیم نساجی مازندران و پیکان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و از همان دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار گرفت. رضا علیاری در دقیقه ۳۵ توانست اولین گل را برای نساجی به ثمر برساند. شهریار مغانلو در دقیقه ۳۹ از روی نقطه پنالتی کار را با تساوی کشاند تا همه چیز باز هم برابر شود. 

علی اصغر عاشوری خیلی زود در دقیقه ۴۳ توانست گل دوم را برای نساجی به ثمر برساند تا تیم میزبان نیمه اول را برنده به رختکن برود.

شروع نیمه دوم نیز برای نساجی طوفانی بود و علی شجاعی در دقیقه ۴۷ گل سوم را برای تیمش به ثمر رساند. رضا دهقانی در دقیقه ۵۱ گل چهارم را درون دروازه پیکان جا داد که کار برای فرکی و شاگردانش سخت‌تر شود. در ادامه تیم پیکان توسط مغانلو (پنالتی) و واسعی توانست دو بار دیگر دروازه نساجی را باز کند تا شاگردان فرکی به بازگشت نتیجه امیدوار شوند.

تلاش پیکان برای به تساوی کشاندن بازی ثمری نداشت و درنهایت این بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود نساجی به پایان رسید. نساجی مازندران با این پیروزی ۴ امتیازی شد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز