دکتر مسعود سلطانی‌فر:

برخلاف تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی موفقیت‌های بسیاری در عرصه ورزش کسب می‌شود/ برنامه‌های متنوعی برای پاسداشت خدمات پیشکسوتان داریم/ نصیری باعث افتخار ما است

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۴:۲۷:۵۹
کد خبر: ۸۹۲۲۰۴
برخلاف تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی موفقیت‌های بسیاری در عرصه ورزش کسب می‌شود/ برنامه‌های متنوعی برای پاسداشت خدمات پیشکسوتان داریم/ نصیری باعث افتخار ما است
وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از محمد نصیری از قهرمانان جهان و المپیک در رشته وزنه برداری گفت: برنامه‌های متنوعی برای پاسداشت خدمات پیشکسوتان داریم و امیدواریم این قشر وزارت ورزش را یار صمیمی خود بدانند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم تجلیل از محمد نصیری، پیشکسوت وزنه‌برداری امروز به میزبانی صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان همزمان با افتتاح خانه پیشکسوتان برگزار شد.

جعفر کاشانی، محمدرضا طالقانی، تیمور غیاثی، حسن حبیبی، اکبر حیدری، حسن روشن، عباس جدیدی، طباطبایی رییس فدراسیون کاراته، غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، محمدرضا توپچی و بهروز منتقمی از چهره‌های شاخص حاضر در این مراسم بودند.

در این مراسم مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، مصطفی ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان، رضا گل محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران و جمعی از پیشکسوتان رشته‌های مختلف از جمله کشتی، وزنه برداری ، فوتبال و دوومیدانی حضور داشتند. 

مسعود سلطانی‌فر در این مراسم اظهار داشت: من صحنه حماسی بازی‌های المپیک ۱۹۷۶ مونترال را به خاطر دارم که رقابت جانانه ای بین نصیری و نمایندگان روسیه و مجارستان بود. قهرمانان ما در هر رویدادی تلاش می‌کنند مدال خوش رنگی بگیرند و سرود ایران نواخته شود و پرچم ایران به اهتزاز درآید.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ما در المپیک‌ها تاکنون ٢١ مدال طلا کسب کردیم که ٤ مدال مربوط به پیش از انقلاب و  ١٧ مدال پس از انقلاب کسب است. این امر نشان می‌دهد که برخلاف تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی همواره موفقیت‌های بسیاری در عرصه ورزش کسب می‌شود.

سلطانی‌فر با اشاره به برگزاری این مراسم گفت: بنا داریم با توجه به منابعی که داریم امکانات بیشتری را در اختیار پیشکسوتان بگذاریم. باور دارم ارتباط پیشکسوتان با مدیران صندوق در حل مشکلات قهرمانان می‌تواند موثر واقع شود. از مدیرعامل صندوق می‌خواهم برنامه‌های متنوعی را برای رفاه حال پیشکسوتان طراحی و اجرا کنند. یکبار دیگر از محمد نصیری به عنوان ورزشکار بزرگ و تاریخ ساز تشکر می‌کنم و از اینکه ماهیانه چنین مراسمی داشته باشیم حمایت می‌کنم. امیدوارم قهرمانان و پیشکسوتان در کوران زندگی ما را به عنوان یار صمیمی در کنار خود ببینند.

او افزود: از ابطحی به عنوان مدیر صندوق دعوت کردیم تا در این زمینه و حمایت از پیشکسوتان با ما همکاری کند. یک وجهه صندوق حمایت از قهرمانان و وجهه دیگر آن حمایت از پیشکسوتان است که در  رویدادهای مختلف افتخارآفرین بودند و دوره کهولت سن باید سروسامانی به وضعیت آنان داده شود.

سلطانی‌فر گفت: از محمد نصیری به عنوان یک ورزشکار بزرگ و تاریخ ساز برای همه قهرمانی‌ها تجلیل می‌کنیم و در برنامه ما است تا هر ماه از این پیشکسوتان تجلیل شود و امید است قهرمانان و پیشکسوتان ما را به عنوان یار صمیمی در مشکلات زندگی خود ببینند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز