فردین معصومی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

خداحافظی رضا شوکه‌کننده بود/ امثال یزدانی‌ها نباید به حال خودشان رها شوند/ سهمیه حداکثری را در قزاقستان می‌گیریم

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۷:۲۸:۵۱
کد خبر: ۸۹۲۲۱۸
ملی‌پوش اسبق کشتی آزاد گفت: یزدانی قهرمان بزرگی است و امیدوارم تصمیمی که گرفته به سود کشتی کشور باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ روز گذشته رضا یزدانی، قهرمان کشتی جهان و ملی‌پوش تیم آزاد ایران که در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان قرار داشت، در یک تصمیم غیرمنتظره با انتشار بیانیه‌ای از تیم ملی خداحافظی کرد. یزدانی در این بیانیه شرایط بدنی و مصدومیتش را دلیل خداحافظی‌اش اعلام کرد.

فردین معصومی، کشتی‌گیر باتجربه گیلانی که در سال‌های قبل در کنار رضا یزدانی در تیم ملی حضور داشته درباره خداحافظی این ملی‌پوش به خبرنگار برنا گفت: واقعا از خبر خداحافظی یزدانی شوکه شدم و انتظار نداشتم که رضا این تصمیم را بگیرد. یزدانی قهرمان بزرگی است و امیدوارم تصمیمی که گرفته به سود کشتی باشد. یزدانی بچه‌ای نیست که بخواهد احساسی تصمیم بگیرد و قطعا این کاری که انجام داده با فکر بوده است.

وی در ادامه افزود: یزدانی افتخارات زیادی برای کشتی کشور به دست آورده و تنها کشتی‌گیری است که توانسته دو مدال طلای جهانی در خارج از ایران کسب کند. فدراسیون کشتی باید یک مراسم در حد نام و شأن یزدانی برگزار کند و از زحمات چندین ساله او تجلیل کند. امثال رضا یزدانی برای کشتی کشور تلاش‌های بیشماری انجام داده‌اند و نباید این افراد را به حال خودشان رها کنیم.

آزادکار اسبق تیم ملی ایران درخصوص وضعیت تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی قزاقستان اظهار داشت: در حال حاضر تیم ملی شرایط خوبی را دارد و با تغییر بدنه فدراسیون و همچنین کادر تیم ملی انگیزه به کشتی بازگشته و به نظرم می‌توانیم سهمیه حداکثری را در قزاقستان کسب کنیم.

معصومی در پایان درباره حضور علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی نیز خاطرنشان کرد: من سال‌ها در کنار دبیر در تیم ملی بازی کرده‌ام و با شناختی که از او دارم می‌تواند شرایط کشتی را بهبود ببخشد. دبیر از دوران بچگی یک مدیر خوب بود و در مدیریت خوب او شکی ندارم و اگر زمان کافی به او بدهند قطعا نتیجه‌بخش خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز