مجید احمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عدم اعزام تیم ملی به قهرمانی جهان ربطی به شرایط اقتصادی ندارد/ شاید فدراسیون هدفمند عمل نکند اما کمانداران هدف را گم نکردند

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۹:۲۱:۳۹
کد خبر: ۸۹۲۳۲۱
عدم اعزام تیم ملی به قهرمانی جهان ربطی به شرایط اقتصادی ندارد/  شاید فدراسیون هدفمند عمل نکند اما کمانداران هدف را گم نکردند
سرمربی تیم ملی کامپوند ایران گفت: طبق برنامه‌ای که به فدراسیون ارائه کردم هدف اصلی ما مسابقات قهرمانی جهان هلند بود اما تیم اعزام نشد و فکر نمی‌کنم شرایط اقتصادی در این مسئله دخیل بوده باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مجید احمدی، سرمربی تیم ملی کامپوند ایران در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص شرایط اردوهای تیم ملی بیان کرد: پس از این که سکان تیم ملی را برعهده گرفتم، طبق برنامه‌ای که به فدراسیون ارائه کردم هدف اصلی ما مسابقات قهرمانی جهان هلند بود. طبق برنامه دو مسابقه‌ کاپ جهانی و کاپ آسیا که پیشرو داشتیم، رقابت‌های تدارکاتی بودند تا آمادگی لازم را برای قهرمانی جهان هلند کسب کنیم اما پس از این که به مسابقات قهرمانی جهان نزدیک شدیم، متأسفانه تصمیم گرفته شد تیم بزرگسالان ما به این رقابت‌ها اعزام نشوند.

وی افزود: متأسفانه تیم را به این مسابقات اعزام نکردند در صورتی که تمام هدف من از ورود به تیم ملی آمادگی برای قهرمانی جهان بود و هدف اصلی محسوب می‌شد. اعزام نشدن تیم به این مسابقات شوک بزرگی به کمانداران وارد کرد و همه ناامید شدند.

احمدی تصریح کرد: مقداری جو تیم ملی مشوش شد و بچه‌ها روحیه خود را از دست دادند. البته من فکر نمی‌کنم شرایط اقتصادی در این مسئله دخیل بوده باشد، چون می‌بینیم که هفته گذشته جوانان و نوجوانان ما از مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا برگشتند. اگر امسال سال المپیک و سهمیه المپیک است و باید برای تیم ریکرو هزینه شود، چرا تیم جوانان و نوجوانان کامپوند ما را به این مسابقات اعزام ‌می‌کنند، در صورتی که تیم بزرگسال ما به مسابقات قهرمانی جهان اعزام نمی‌شود.

مربی تیم ملی کامپوند اظهار داشت: بچه‌ها پس از رقابت‌های جهان تا این اردو تمرینات خود را دنبال کردند. شاید فدراسیون هدفمند عمل نکند ولی با وجود ناامیدی که بچه‌ها داشتند هدف خودشان را گم نکردند و در این مدت که اردو تعطیل بود به تمرینات خود ادامه دادند.

وی درخصوص حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: کسب نتیجه در این مسابقات برای تیمی که هیچ تورنمنت تدارکاتی نداشته است، خیی سخت است. واقعا سطح مسابقات بسیار بالا است و تمام کشورهای آسیایی در این رقابت‌ها رکوردهای خوبی می‌زنند. خیلی سخت است که تیم ایران در این مسابقات نتیجه خوبی را به دست بیاورد.اکثر کشورهای آسیایی در رشته کامپوند سرمایه‌گذاری می‌کنند، تیم کره، هند، بنگلادش و مالزی که قبلا مطرح نبودند، الان می‌بینیم که مدال‌های جهانی می‌گیرند و در آسیا حر‌ف‌های زیادی برای گفتن دارند. با این شرایطی که تیم‌ها دارند بعید می‌دانم تیم ما با این شکل و سیستم بتواند با کشورهای دیگر رقابت کند.

احمدی گفت: شرایط بچه‌های پاراآسیایی مقداری خاص است ولی ما طبق رکوردگیری که انجام دادیم سینا منشازاده حدنصاب را کسب کرد و به اردو دعوت شد. البته اردوی فدراسیون جانبازان و معلولین هم در همین زمین برگزار می‌شود و با هماهنگی‌هایی که بین سرمربی‌های تیم انجام شد، منشازاده با ما تمرین می‌کند. چون محدودیتی برای بچه‌های پاراآسیایی نیست که بخواهند با ما تمرین کنند و مسابقات را انجام دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز