پارمیدا قاسمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فکر کردن به مدال المپیک هم برای من ترسناک است/ در تیروکمان مشکل عدم وجود روانشناس را داریم

۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۰۹:۲۲
کد خبر: ۸۹۲۷۵۰
فکر کردن به مدال المپیک هم برای من ترسناک است/ در تیروکمان مشکل عدم وجود روانشناس را داریم
کماندار تیم ملی ریکرو گفت: متأسفانه عدم وجود روانشناس کنار تیم یکی از مشکلاتی است که همیشه عنوان می‌شود و مربیان درخواست می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پارمیدا قاسمی، کماندار تیم ملی ریکرو در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت اردوهای تیم ملی تیراندازی با کمان بیان کرد: اردوها سطح خوبی دارند و از نظر روحی در شرایط خوبی قرار داریم. امیدوارم در مسابقات پیش رو که تدارکاتی است نتیجه خوبی بگیریم که با روحیه آماده‌تری در مسابقات اصلی یعنی قهرمانی آسیا شرکت کنیم. تلاش فدراسیون و مربیان این است که همه روزه در اردو باشیم. تیروکمان به تمرین مداوم نیاز دارد و با قطع کردن تمرینات رکوردها و آمادگی جسمانی ما پایین می‌آید است. اما اردوهای ما معمولا 20 روزه است و فقط چند روز استراحت داریم، الان 10 روز است که مرحله جدید اردوها شروع شده است.

وی افزود: تقریبا پس از بازی‌های آسیایی تا به حال در اردو بودیم اما پس از رقابت‌های جاکارتا تغییراتی در کادر فنی داشتیم که یک مدت در اردوها وقفه افتاد. تمام تلاش ما این است که انتظارات برآورده شود اما واقعا کار سختی پیش رو داریم.

قاسمی عنوان کرد: متأسفانه عدم وجود روانشناس کنار تیم یکی از مشکلاتی است که همیشه عنوان می‌شود و مربیان درخواست می‌کنند اما به خاطر مشکلات بودجه یا ناهماهنگی برنامه‌ها فعلا روانشناس در کنار تیم نداریم. وجود روانشناس خیلی تاثیرگذار خواهد بود، خود من بارها تجربه کردم که از نظر تکنیکی و جسمی احساس می‌کردم آمادگی کاملی دارم اما در مسابقه از نظر عملکرد روحی نتوانستم انتظارات را برآورده کنم.

کماندار تیم ملی اظهار داشت: در این رشته در مسابقات خارجی و ایران گاهی شده خانم‌ها بالاتر از آقایان قرار بگیرند. معمولا این شانس را داریم که اردوها به صورت مشترک برگزار می‌شود، مربی مشترک است، تمرینات و برنامه‌ها همه چیز مشترک است و شاید از این بابت است که بانوان و آقایان در حد یکسانی قرار دارند.

ملی‌پوش ریکرو در پایان گفت: حتی فکر کردن به مدال المپیک هم برای من ترسناک است. امیدوارم این اتفاق بیفتد، در بخش تیمی به خانم‌ها امید بیشتری است. آینده روشن را برای بانوان کماندار می‌بینم اما شاید به این نزدیکی و زودی نباشد اما شاید در المپیک 2024 اتفاقات خوبی بیفتد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز