زهرا کیانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

انتظارات از ووشوکاران بالا رفته است/ تالو به اردوی مشترک نیاز داشت

۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۳۹:۵۲
کد خبر: ۸۹۲۷۷۷
انتظارات از ووشوکاران بالا رفته است/ تالو به اردوی مشترک نیاز داشت
عضو تیم ملی تالو بانوان گفت: قطعا برای دفاع از عناوین قبلی خود تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ زهرا کیانی، تالوکار تیم‌ملی کشورمان، درباره میزان آمادگی خود پیش از حضور در مسابقات جهانی چین در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: از آبان‌ماه اردوهای تیم‌ملی استارت خورد و ما تقریبا هر ماه 10 روز در اردو بودیم ولی الان نزدیک به یک‌ ماه است که به‌طور مداوم در اردو هستیم. البته چون به زمان اعزام نزدیک می‌شویم دیگر اردوها پیوسته خواهد بود تا به آمادگی لازم برسیم.

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا با اشاره به اهمیت برگزاری اردوی مشترک با سایر کشورها ادامه داد:  اردوی مشترکی نداشتیم اما بچه‌های ساندا یک اردوی مشترک با کشور لبنان داشتند و به نظرم از این تمرینات خوب استفاده کردند چون حریف تمرینی باعث می‌شود که نقاط ضعف و قوت تیم مشخص شود.

کیانی درمورد شانس کسب مدال در رقابت‌های جهانی گفت: رقیب اصلی ما در مسابقات بین‌المللی همیشه کشورهای آسیایی شرقی هستند هنگ‌کنگ، مالزی، چین تایپه و اندونزی جدی‌ترین رقبای ما به شمار می‌روند که در این رشته تبحر خاصی دارند. پس از بازی‌های آسیایی انتظارات در مجموع از ووشو بالا رفته بنابراین ما تالوکاران خودمان را از این خانواده می‌دانیم قطعا برای دفاع از عناوین قبلی خود تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم. در این مسابقات هم سعی می‌کنم بهترین فرم را به اجرا بگذارم و مدال خوشرنگی را کسب کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز