هر بازیکن و تیمی که تخلف می‌کند باید جریمه شود

دلخوری و گلایه سرمربی فولاد از بازیکن مازندرانی!

۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۵۴:۲۸
کد خبر: ۸۹۳۰۷۵
دلخوری و گلایه سرمربی فولاد از بازیکن مازندرانی!
سرمربی تیم فولاد خوزستان از محمد بلبلی، بازیکن مازندرانی تیم استقلال، ابراز دلخوری و گلایه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد بلبلی، بازیکن مازندرانی استقلال که اخیرا از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان با محرومیت 6 ماهه از حضور در میادین فوتبال روبرو شده، قبل از پیوستن به آبی‌پوشان با تیم فولاد خوزستان قرارداد بسته بود و عمل نکردن به تعهدش باعث گلایه‌های جواد نکونام، سرمربی قرمزهای اهوازی، شد.

نکونام که در برنامه صبح شبکه سه صحبت می‌کرد، در خصوص حواشی انتقال بلبلی اذعان کرد: واقعیت این قضیه این است که من خودم این بازیکن را از پارسال زیرنظر داشتم و احساس کردم امسال می‌تواند به تیم ما کمک کند و بازیکن آینده‌داری است. از یکی از دوستان که مربی ایشان بوده و واقعاً حق بر گردن او داشته خواهش کردیم با او به‌صورت مستقیم صحبت و شرایط را فراهم کند. با بلبلی که صحبت کردیم ابراز علاقه کرد تا به باشگاه بزرگ فولاد بیاید. با مدیرعامل هم صحبت کردیم و قرار شد شرایط برای بستن این قرارداد فراهم شود. بلبلی هم اعلام کرد قراردادش با باشگاه سپیدرود تمام شده و مشکلی ندارد. او اعلام کرد من فسخ قرارداد دارم اما حالا همراهم نیست و تاکید داشت بابت فسخ قرارداد هیچ مشکلی ندارد و مبلغ قرارداد و شرایط فسخ را هم اعلام کرد.

سرمربی فولاد یادآور شد: او همراه با دوست عزیزی که مربی‌اش بوده آمد و صحبت کرد و قراردادی هم با ما منعقد شد. به خاطر ایشان از مدیرعامل خواهش کردم از شمال به تهران بیاید و قرارداد را امضا کند. اینکه بعد از این چه اتفاقاتی افتاد کاملاً غیرحرفه‌ای بود. بازیکن نباید این کار را کند و اگر با باشگاه سپیدرود قرارداد داشته نباید با ما قرارداد می‌بسته و اگر با ما قرارداد داشته نباید با باشگاه استقلال قرارداد می‌بسته است. طوری نباید باشد که در فوتبال ایران بازیکن به همین راحتی با هر باشگاهی قرارداد ببندد و راهش را ادامه بدهد و فوتبال بازی کند. هر بازیکن و تیمی که این تخلفات را انجام دهد باید برایشان جریمه در نظر گرفته شود.

نظر شما