مهرداد علی‌قارداشی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مذاکرات مثبتی با سفیر صربستان داشتیم/ در زمینه توسعه پینگ‌پنگ بانوان با این کشور همکاری خواهیم کرد

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۱:۳۰:۰۹
کد خبر: ۸۹۳۲۳۴
مذاکرات مثبتی با سفیر صربستان داشتیم/ در زمینه توسعه پینگ‌پنگ بانوان با این کشور همکاری خواهیم کرد
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: در بخش آقایان از صربستان جلوتر هستیم، به همین دلیل بیشتر می‌خواهیم در زمینه بانوان با آن‌ها کار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهرداد علی‌قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص دیدار با دراگان تودورویچ سفیر صربستان در حاشیه مسابقات دیپلمات‌ها بیان کرد: برگزاری این مسابقات به مدیریت تربیت‌بدنی وزارت خارجه بوده و ما فقط سالن را در اختیار آن‌ها گذاشتیم. صربستان همواره در تنیس روی میز دنیا مطرح بوده و الان خداراشکر با ارتقایی که در این رشته داشتیم، ما در بخش آقایان از صربستان جلوتر هستیم. به همین دلیل ما بیشتر می‌خواهیم در زمینه بانوان با آن‌ها کار کنیم چون بانوان صربستان هنوز از ما بالاتر و جلوتر هستند. در جلسه‌ای که در آینده خواهیم داشت باید ببینیم آیا آن‌ها با این پیشنهاد ما موافق خواهند بود یا نه.

وی افزود: ما در مقطعی لغو روادید بودیم و الان هم که لغو روادید نیستیم، گرفتن ویزای این کشور خیلی سخت نیست و راحت‌تر از شینگن است. برای ما یک نکته بسیار مثبت محسوب می‌شود و از طرف دیگر هواپیمای ماهان هفته‌ای دو پرواز مستقیم از تهران به بلگراد دارد.

علی‌قارداشی عنوان کرد: این دلایل و ملاقات باعث شد که سفیر صربستان نسبت به این برنامه ابراز علاقه کند و قرار بر آن شد ابتدا در دفتر ما مذاکراتی انجام دهیم. قطعا نتیجه این جلسه را به وزارت خارجه، کمیته ملی المپیک صربستان و فدراسیون تنیس روی میز صربستان منعکس می‌کند. پس از آن ما در فاز اجرایی کردن این تفاهم نامه می‌رویم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز درخصوص آخرین اردو تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تیم ایران در دو بخش اقایان و بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود و بچه‌ها در این رقابت‌ها فرصت کسب سهمیه دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز