جعفر کاشانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس باشگاه بزرگی است/ امیدوارم در آینده شاهد پویایی فرهنگ در تیم‌ها باشیم

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۸:۱۹:۵۱
کد خبر: ۸۹۳۲۷۵
پیشکسوت پرسپولیس گفت: امیدوارم در آینده شاهد پویایی فرهنگ در باشگاه‌ها باشیم. ما از تیم‌داری باید به باشگاه‌داری سوق پیدا کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ خانه پیشکسوتان ورزش ایران به نام محمد نصیری، قهرمان اسبق وزنه‌برداری ایران، چندی پیش با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

جعفر کاشانی، پیشکسوت پرسپولیس، درباره اهمیت برگزاری مراسم به خبرنگار برنا گفت: برگزاری این‌گونه مجالس نشان دهنده توجه مسئولین نسبت به اسطوره‌ها و کسانی که برای این مملکت زحمت کشیدند. جوانی‌شان را گذاشتند و می‌‌توانند الگوهایی برای نسل امروز باشند. امیدوارم در آینده ما دارای باشگاه‌هایی باشیم و گذشتگان در موزه باشگاه‌ها تجلی بخش روحیه جوانان امروزمان باشند. در این سالن قهرمانان بزرگی از رشته‌های مختلف وجود دارند که تاریخ پرافتخار ایران را در ایران و منطقه و دنیا رقم زدند. از مسئولینی که این کار را انجام دادند واقعا تشکر می‌کنم و امیدوارم این کار تداوم داشته باشد.

وی درمورد نامگذاری مجموعه هم عنوان کرد: نصیری جزو اسطوره‌های قرن دنیاست و هرچه به قهرمانان‌مان بها دهیم و ارزش قائل شویم دنیا هم به ما بها می‌‌دهد و ارزش قائل می‌شود. امیدوارم این کار تداوم داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درمورد وضعیت سرخ‌پوشان تهرانی در لیگ برتر گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و امیدوارم در آینده شاهد پویایی فرهنگ در این باشگاه بزرگ باشیم. پرسپولیس کماکان راهش را ادامه می‌دهد و هر تیم بزرگی فراز و نشیب‌هایی دارد اما مدیریت باشگاه زحمت می‌کشد و کار می‌کند. امیدوارم در آینده شاهد پویایی فرهنگ در باشگاه‌ها باشیم. ما از تیم‌داری باید به باشگاه‌داری سوق پیدا کنیم. باشگاهی که سازمان و تشکیلات دارد و هدفمند است و از نخبگان و فرهیختگان در زمینه‌های مختلف برای رسیدن به اهداف ملی استفاده می‌شود. امروز ورزش دیگر مقوله تفریح نیست و عامل بسیار مهمی است که در کلیه شئونات اجتماعی یک ملت تأثیرگذار است.

نظر شما