ویدا حلیمیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

وقفه ایجاد شده در اردوها شرایط تمرینی کمانداران را سخت کرد/ مهم‌ترین مسابقه‌ که قهرمانی جهان بود را از دست دادیم

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۰:۰۱:۲۸
کد خبر: ۸۹۳۲۸۰
وقفه ایجاد شده در اردوها شرایط تمرینی کمانداران را سخت کرد/ مهم‌ترین مسابقه‌ که قهرمانی جهان بود را از دست دادیم
کماندار تیم ملی کامپوند گفت: امیدواریم اگر بچه‌ها شرایط سخت را تحمل می‌کنند حداقل در خصوص اعزام‌ها از طرف فدراسیون و کمیته المپیک کوتاهی نشود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ویدا حلیمیان، عضو تیم ملی کامپوند در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص دوره‌ جدید اردوهای تیم ملی بیان کرد: حدود 3 ماه و نیم اردوی تیم ملی تعطیل شده بود و مرحله جدید اردوها مجدد به تازگی آغاز شده است. در حال حاضر زود است که بخواهیم در ورد شرایط اردو صحبت کنیم اما امیدواریم شرایط خوبی برای مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشیم. متأسفانه این وقفه‌ای که بین اردوها ‌افتاد خیلی شرایط جالبی برای ما ایجاد نمی‌کند. قبل از این اردوهای خوبی داشتیم اما متأسفانه و لغز شدن اردوها و اعزام‌های ما ضربه بزرگی از نظر روحی به همه بچه‌ها وارد کرد و باعث تضعیف روحیه و از دست رفتن انگیزه لازم شد.

وی افزود: با وقت محدودی که داریم قطعا همه تلاش‌شان را می‌کنند که بهترین نتیجه را بگیرند اما شرایط سخت است، چون کشورهای دیگر با برنامه‌ریزی کار می‌‌کنند، اردوهایشان در کشورهای مختلف به صورت مرتب برگزار می‌شود، از نظر آب و هوایی در کشورهای مختلف تمرین می‌کنند و از نظر تجهیزات و امکانات کاملا به ما برتری دارند. این موضوع شرایط را برای ما سخت می‌کند.

حلیمیان عنوان کرد: واقعا ورزشکاران هستند که این فشارها را تحمل می‌کنند، با توجه به مشکلات اقتصادی که کشورمان دارد، توقع نداریم که اردوهای خارج از کشور برگزار شود، اما حداقل تیم به مسابقاتی که باعث می‌شود بچه‌ها آمادگی‌شان را به دست بیاورند و خودشان را محک بزنند اعزام شود. ما در چند ماه گذشته مهم‌ترین مسابقه‌ خود که قهرمانی جهان بود را از دست دادیم، ضربه بدی بود و بچه‌ها از نظر روحی نتوانستند با این شرایط  کنار بیایند. ماه‌ها در زمستان سال گذشته شرایط سختی را تحمل کرده بودیم و اما آن لحظه‌ای که باید نتیجه کارمان را می‌دیدیم، تیم اعزام نشد.

بانوی کماندار تیم ملی در پایان گفت: تیمی که در پنج ماه می‌توانسته تمرین کند و به آمادگی برسد الان باید ظرف 2ماه خودش را آماده کند. این فشار روی ورزشکار است و شاید نتوانند نتیجه‌ای که همه منتظر آن هستیم را به دست آوردند. نمی‌دانم برنامه‌های فدراسیون چگونه است اما امیدواریم حداقل اگر بچه‌ها شرایط را تحمل می‌کنند درخصوص اعزام‌ها از طرف فدراسیون و کمیته المپیک کوتاهی نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز