در بازی اول خیلی بدشانس بودیم؛

جمشیدی: مقابل تونس با چیزهای عجیبی روبرو شدیم/ ناراحت و غمگین هستیم

۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۳:۴۳
کد خبر: ۸۹۳۳۱۷
جمشیدی: مقابل تونس با چیزهای عجیبی روبرو شدیم/ ناراحت و غمگین هستیم
گارد تیم ملی بسکتبال ایران بعد از شکست مقابل تونس در کنفرانس خبری شرکت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد جمشیدی در دیدار مقابل تونس چهار امتیاز برای تیم ملی کسب کرد. او پس از شکست مقابل این تیم درباره دلایل شکست گفت: به نظرم در بازی اول خیلی بدشانس بودیم. همین‌طور در این بازی هم بدشانس بودیم. بعد از شکست تلخ مقابل پورتوریکو، با امید پیروزی و شکست این تیم مقابل تونس در بازی بعد وارد این بازی شدیم. اما در این بازی با چیزهای عجیبی روبرو شدیم. سنتر آن‌ها ۵ پرتاب سه امتیازی انجام داد. نمی‌توانستیم چنین عملکردی را پیش بینی کنیم.

جمشیدی درباره جو رختکن تیم ملی بعد از بازی مقابل تونس اظهار کرد: از نظر روحی در موقعیت سختی قرار داریم. تقریبا سه ماه به سختی تلاش کردیم. سخت تمرین کردیم و بازی های تدارکاتی خوبی داشتیم. با امید زیادی به جام جهانی آمده بودیم. فکر می کردیم می توانیم از گروه صعود کنیم و الان غمگین هستیم. همه اعضای تیم همین حس را دارند.

گارد تیم ملی بسکتبال درباره بازی آخر مرحله گروهی مقابل اسپانیا و دیدارهای باقی مانده در مراحل بعد جام جهانی ‌عنوان کرد: می دانیم که در بازی بعدی باید مقابل اسپانیا قرار بگیریم که یکی از قوی ترین تیم های دنیا به شمار می رود. در حال حاضر اصلا نمی دانم قرار است در آن بازی چه کنیم. الان فقط می خواهم به هتل برگردم و به بازی امروز فکر کنم. مطمئن هستم که خودمان را بازیابی می کنیم و برای سه بازی باقی مانده تلاش می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز