فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جای فوتبال مالکانه و هجومی در پرسپولیس خالی است/ دربی ۹۰ می‌تواند جذاب شود/ سپاهان مدعی قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۰۵:۲۹:۲۸
کد خبر: ۸۹۳۷۶۲
جای فوتبال مالکانه و هجومی در پرسپولیس خالی است/ دربی ۹۰  می‌تواند جذاب شود/ سپاهان مدعی قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود
هافبک اسبق سرخ‌پوشان پایتخت گفت: امیدوارم اتفاقات بسیار خوبی برای پرسپولیس رخ بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرزاد آشوبی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت این تیم و بازی مقابل تراکتور به خبرنگار برنا گفت: بازی ترکتور تمام شده اما قسمتی از صحبت‌های کالدرون بعد بازی برای من جالب بود که به مانند بازی نخست با پارس جنوبی جم از بازی حریف انتقاد داشت. این موضوع جای تعجب دارد که کالدرون چرا به بازی تیم خودش نمی‌پردازد، شاید حریفان بخواهند مقابل پرسپولیس فقط بسته بازی کنند و یا زیر توپ بزنند، سوال اینجاست که برنامه پرسپولیس در این‌باره چیست.

وی افزود: از بازی پارس‌جنوبی زیاد بدم نیامد ولی در بازی تراکتور پرسپولیس فقط سانتر می‌کرد و وقتی صاحب توپ و میدان بود برنامه مشخصی نداشت. البته شکی در این موضوع نیست که باید درباره عملکرد کالدرون در پرسپولیس صبور باشیم. باید همان حمایت حداکثری که از برانکو انجام می‌شد از کالدرون هم صورت بگیرد و نباید فراموش کنیم برانکو با فوتبال ایران آشنا بود و طی 4 سال عناوینی که بدست آورد بر اثر ثبات در کادر بود و اینکه برانکو هر بازیکنی را می‌خواست کنار می‌گذاشت و بازیکن دیگری را جایگزین می‌کرد. امیدوارم اتفاقات بسیار خوبی برای پرسپولیس رخ بدهد و به نظرم فوتبال مالکانه و هجومی جایش در پرسپولیس خالی است.

وی درباره بازی‌های سخت پرسپولیس در هفته‌های آینده مقابل تیم های استقلال و سپاهان هم عنوان کرد: سپاهان امسال خود را به عنوان یک مدعی مطرح کرده است، این تیم که سال گذشته نایب قهرمان شد، بازیکنان اصلی خود را حفظ کرد، بازیکن جدید مورد نظر کادر فنی را جذب کرد و دیدید در دو هفته ابتدایی موفق به شکست حریفانش شد. در این بازی آنالیز زردپوشان بسیار اهمیت دارد و با یک آنالیز صحیح می‌توان روزنه‌های نفوذ این تیم را بست و در مقابل راه‌های رسیدن به دروازه این تیم را تمرین کرد.

ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران درباره دربی هفته چهارم گفت: دربی یک بازی خاص است و بستگی به حضور نفرات و وظیفه محول به آنها می‌شود، اگرچه استقلال در دو هفته اول نتایج خوبی نگرفته ولی معتقدم استراماچونی در حال انجام دادن کار خودش است، معمولا هرچند سال یکبار یک دربی جذاب و دیدنی خواهیم دید و معتقدم این دربی پتانسیل جذابیت را دارد و امیدوارم شاهد یک بازی زیبا باشیم.

نظر شما