بهمن تیموری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

می‌خواهیم در قزاقستان بهترین مدال‌ها را کسب کنیم/ حضور دبیر در اردوهای کشتی بسیار روحیه‌بخش است

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۶:۱۹:۳۶
کد خبر: ۸۹۳۷۷۳
می‌خواهیم در قزاقستان بهترین مدال‌ها را کسب کنیم/ حضور دبیر در اردوهای کشتی بسیار روحیه‌بخش است
نماینده کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی گفت: به لحاظ فنی در وضعیت خوبی قرار دارم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهمن تیموری، کشتی گیر جوان کشورمان که قرار است برای نخستین بار در مسابقات جهانی قزاقستان در وزن 79 کیلوگرم با دوبنده تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک بجنگد، درباره آخرین وضعیت خود به خبرنگار برنا گفت: ما یک اردوی بسیار سنگین را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه به لحاظ فنی در وضعیت خوبی قرار دارم و خدارا شاکر هستم که در این اردو دچار مصدومیتی نشدم. همانگونه که گفتم اردوهای بسیار طاقت فرسا و سنگینی را پشت سر گذاشتیم که آخرین آنها از همه سنگین تر بود و هدف کادر فنی این است تا بدن ها برای آوردگاه مهم جهانی آماده شود.

وی افزود: دور جدید تمرینات تیم ملی از 15 شهریور ماه آغاز می شود و این اردو به مسابقات متصل است. ما کادر فنی کار کشته ای داریم و اغراق نباشد یکی از فنی‌ترین مربیان حال حاضر جهان بالا سر تیم است. انصافا غلام محمدی و محسن کاوه زحمات زیادی کشیدند و تیم به لحاظ فنی و روحی و روانی نیز در شرایط خوبی قرار دارد.

قهرمان سال2019 آسیا پیرامون مهمترین رقبایش در 79 کیلوگرم اظهار کرد: متاسفانه یا خوشبختانه در وزن 79 کیلو حریفان فاصله بسیار کمی باهم دارند و نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه کشتی‌گیرانی به مراحل پایانی صعود می‌کنند اما کشتی‌گیر آمریکا در این وزن قهرمان جهان است، همچنین حریف روس نیز یکی از کشتی گیران با تجربه در این وزن است.

آزادکار کشورمان درباره پیش بینی‌اش از مدال کسب شده و گرفتن سهمیه المپیک گفت: نه من بلکه همه بچه‌ها و تمام تیم برای کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال تلاش و سعی می کنیم بهترین کشتی هایمان را در قزاقستان بگیریم اما باید این موضوع را هم در نظر داشته باشیم که سایر شرکت کنندگان هم برای کسب سهمیه و مدال انگیزه فراوانی دارند و میدان جهانی میدان ساده‌ای نیست. خوشبختانه بنده هم کشتی‌گیر تازه کاری نیستم و سابقه حضور در میادین بین‌المللی را داشتم، ان‌شاءالله بتوانم جواب اعتماد کادر فنی را به بهترین نحو بدهم.

تیموری در پایان با اشاره به روحیه بالای سایر ملی پوشان عنوان کرد: از آقای دبیر هم تشکر می کنم که تا به حال چندین نوبت سر تمرین آمدند و با بچه ها صحبت کردند که همین حضور بسیار روحیه بخش است. فکر می کنم این یک امتیاز باشد که خود رئیس فدراسیون با سختی های کار آشنا است و از مردم می خواهم که بنده و سایر کشتی گیران را مثل همیشه از دعای خیر خود بی نصیب نگذارند و امیدوارم بتوانیم نتایج قابل قبولی بگیریم

لازم به ذکر است، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان روزهای 28 تا 31 شهریور در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز