سعید مومیوند در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برای ثبت رکوردم در گینس نیاز به حمایت مالی دارم/ برای زدن رکورد ایران هشت ماه تمرین کردم

۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۸:۰۲
کد خبر: ۸۹۴۳۹۹
برای ثبت رکوردم در گینس نیاز به حمایت مالی دارم/ برای زدن رکورد ایران هشت ماه تمرین کردم
رکورددار زدن روپایی در ایران گفت: برای ثبت آخرین رکوردم حدود هشت ماه تمرین کردم و خوشحالم که توانستم این رکورد را به ثبت برسانم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سعید مومیوند، ورزشکار ایرانی، در رشته روپایی موفق به ثبت رکورد جدید در کتاب ملی رکوردهای ایران شد.

او درباره ثبت این رکورد در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: در جدیدترین رکوردم موفق شدم یازده ساعت بدون استراحت روپایی بزنم. رکورد قبلی من 10 ساعت بود که امسال با تمرینات بیشتر موفق شدم یک ساعت با آن اضافه کنم.

مومیوند ادامه داد: پیش از این نیز در برنامه عصر جدید با توپ فوتبال در حالت نشسته 125 عدد روپایی زدم و همچنین رکورد 7 ساعت روپایی بدون استراحت با توپ تنیس را نیز در کارنامه دارم. برای ثبت آخرین رکوردم حدود هشت ماه تمرین کردم و خوشحالم که توانستم این رکورد را به ثبت برسانم. این رشته در حال حاضر زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی فعالیت می‌کند ولی قطعا برای پیشرفت‌مان به اسپانسرهای خوب نیاز داریم که امیدوارم حمایت خوبی را از من و دوستانم داشته باشند.

رضائیان، مسئول ثبت رکورد در کتاب رکودهای ایران، نیز گفت: در بخش ورزش روپایی ما آیتم‌های مختلفی داریم اما در بیشترین زمان متوالی آخرین تایم 10 ساعت بود که توسط هشت نفر به ثبت رسیده بود که مومیوند این رکورد را یک ساعت ارتقا داد البته توپ هم نیفتاد و خودش پس از یازده ساعت متوقف کرد.

وی در پایان افزود: این رکورد تا پایان سال اگر توسط شخص دیگری شکسته نشود در کتاب رکورد ملی ایران ثبت خواهد شد. اما برای ثبت این رکوردها در گینس باید بگویم این یک شرکت انگلیسی است که صرفا با اهداف اقتصادی در این زمینه فعالیت می‌کند و قطعا اگر بچه‌های ما بخواهند این رکوردها را در گینس ثبت نمایند باید هزینه زیادی را پرداخت کنند، در همین زمینه به نظرم جذب اسپانسر و پوشش رسانه‌ای این مسابقات قطعا می‌تواند کمک زیادی را به این بچه‌ها کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز