فرشته قربانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همیشه دست پر از مسابقات برگشتیم/ با کمک روانشناس از نظر فکری آماده‌تر می‌شویم

۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۱:۰۲:۰۱
کد خبر: ۸۹۴۴۳۹
همیشه دست پر از مسابقات برگشتیم/ با کمک روانشناس از نظر فکری آماده‌تر می‌شویم
کماندار تیم ملی کامپوند کشورمان گفت: رشته تیراندازی با کمان ورزش ذهنی است اما بچه‌های ما همه حرفه‌ای هستند و می‌توانند در هر شرایطی خودشان را کنترل کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرشته قربانی، کماندار تیم ملی کامپوند، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت اردوهای تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی بیان کرد: تیم ملی کامپوند ایران در حال حاضر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شود اما پیش از آن برای بالا رفتن سطح آمادگی به مسابقات کاپ آسیایی اعزام می‌شویم. خداراشکر همه بچه‌های حاضر در اردو  سطح بسیار بالایی دارند و 100 درصد روز به روز پیشرفت خواهیم کرد. قرار است تمرینات خوبی داشته باشیم، همیشه دست پر از مسابقات برگشتیم ان‌شاءالله که این بار هم دست پرخواهیم بود.

وی افزود: فکر می‌کنم حتما با مدال از مسابقات قهرمانی آسیا برمی‌گردیم چون با کارنامه درخشانی و تمریناتی که بچه‌ها دارند، این می‌طلبد  که ان‌شاءالله بتوانیم مدال کسب کنیم.

قربانی عنوان کرد: رشته تیراندازی با کمان ورزش ذهنی است اما بچه‌های ما همه حرفه‌ای هستند و می‌توانند در هر شرایطی خودشان را کنترل کنند. امیدواریم که وضعیت بهتر شود و بچه‌ها بتوانند با کمک روانشناسانی که ان‌شاءالله در اختیار تیم خواهند گذاشت، از نظر فکری آماده‌تر باشیم.

کماندار تیم ملی گفت: مدتی از تیم ملی دور بودم و اولین روز است که پس از مدت‌ها وارد اردو شدم. همیشه تهیه تجهیزات به عهده ورزشکار بوده اما فدراسیون در بعضی از اعزام‌ها تا حدودی رسیدگی می‌کند.

نظر شما