صالح مخدومی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازیکنان ایران برابر اسپانیا عملکرد خیلی خوبی داشتند/ می‌توانیم مقابل آنگولا و فیلیپین به پیروزی دست پیدا کنیم

۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۰۴:۱۱:۲۲
کد خبر: ۸۹۴۶۶۵
بازیکنان ایران برابر اسپانیا عملکرد خیلی خوبی داشتند/ می‌توانیم مقابل آنگولا و فیلیپین به پیروزی دست پیدا کنیم
کارشناس بسکتبال گفت: با یک برنامه ریزی و آنالیز خوب می‌توانیم نتایج خوبی را مقابل دو تیم آنگولا و فیلیپن کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ صالح مخدومی، کارشناس بسکتبال، درباره عملکرد تیم‌ ملی کشورمان در جام جهانی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: اسپانیا تیم دوم رنکینگ جهانی است و بازی با این تیم آسان نیست. خوشبختانه بچه‌ها ما مقابل این تیم خیلی خوب بودند و بیشتر از توانشان بازی کردند. به نظرم عملکرد بچه‌ها قابل تحسین است و نباید انتظار داشته باشیم که بتوانند مقابل این تیم پیروز زمین را ترک کنند. ما در طول بازی خیلی خوب بودیم ولی در دقایق پایانی به دلیل خستگی و اشتباهات، کمی بد بازی کردیم و در مجموع بازی با اسپانیا خیلی خوب بود.

او اضافه کرد: در این تورنمنت قطعا اشتباهاتی را داشتیم اما قبل از این تیم در دیدارهای تدارکاتی خوبی بازی کرده بود که انتظار می‌رفت در دو بازی اول خوب بازی کند ولی متاسفانه نشد. اگر همین روند را فدراسیون ادامه بدهد در آینده می‌توانیم به برد این تیم‌ها امیدوار باشیم.

کارشناس بسکتبال در مورد عملکرد کادر فنی افزود: کادرفنی مجموعه‌ای از بهترین مربی‌های ایرانی بودند و برای کسب نتیجه رفتند. وقتی این تیم با اسپانیا، پورتوریکو و حتی تونس که در این سال‌ها خیلی پیشرفت کرده این بازی ها را ارائه می‌دهد به نظرم عملکرد قابل قبولی داشتند.

مخدومی درخصوص بازی با آنگولا گفت: اگر بازی که در سه کواتر اول مقابل پورتوریکو داشتیم یا عملکردی که مقابل اسپانیا به نمایش گذاشتیم را بتوانیم در بازی با آنگولا  داشته باشیم قطعا منجر به نتیجه خواهد شد ولی نیابد با این فکر که چون مقابل اسپانیا خوب بودیم در این بازی هم قطعا عالی بازی خواهیم کرد به میدان برویم. به نظرم با یک برنامه ریزی و آنالیز خوب می‌توانیم نتایج خوبی را مقابل آنگولا و فیلیپن کسب کنیم.

نظر شما