شیوا شجاعی‌مهر در گفتگو با خبرگزاری برنا:

آرامش فکری در تیروکمان تاثیرگذار است/ در مسابقات کاپ آسیایی سهمیه المپیک توزیع نخواهد شد

۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۱۰:۴۹:۲۴
کد خبر: ۸۹۴۷۴۴
آرامش فکری در تیروکمان تاثیرگذار است/ در مسابقات کاپ آسیایی سهمیه المپیک توزیع نخواهد شد
کماندار تیم ملی ریکرو ایران گفت: اردوهای ما همیشه پی در پی برگزار می‌شود، اما برای بهبود شرایط ذهنی ما بین آن‌ها چند روزی استراحت می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شیوا شجاع‌مهر کماندار تیم ملی ریکرو ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص وضعیت اردوهای تیم ملی بیان کرد: در حال حاضر برای مسابقات کاپ آسیایی که در فیلیپین برگزار می‌شود، آماده می‌شویم. یک دوره تمرینات آماده‌سازی داشتیم که خداراشکر اردوهای خوبی داشتیم و تمرینات عالی را پشت‌سر گذاشتیم. امیدوارم وضعیت جسمانی و روانی همه بچه‌ها روز به روز بهتر شود. اردوهای ما همیشه پی در پی برگزار می‌شود، اما برای بهبود شرایط ذهنی ما بین آن‌ها چند روزی استراحت می‌کنیم.

وی افزود: خداراشکر پیشرفت خوبی تا به حال داشتیم و ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم که برای المپیک، آماده‌تر و قوی‌تر رو به جلو برویم. امیدوارم بتوانیم با بیشترین سهمیه راهی المپیک شویم.

شجاعی‌مهر عنوان کرد: در مسابقات کاپ آسیایی سهمیه المپیک توزیع نخواهد شد و فقط جهت ارتقا سطح آمادگی تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنیم. پس از آن مسابقات قهرمانی آسیا تایلند که در آبان ماه برگزار می‌شود را پیش رو داریم. در این تورنمنت سهمیه المپیک 2020 توکیو نیز توزیع می‌شود.

کماندار تیم ملی ریکرو ایران در پایان گفت: مربی تیم خیلی دلسوزانه و باپشتکار زیاد ما را هدایت می‌کند، مشکلات همیشه بوده است اما ما با این مشکلات کنار می‌آییم و روبه جلو حرکت می‌کنیم. برای خوابگاه به یک سری مشکلات برخوردیم که انشاالله به زودی برطرف خواهد شد. آرامش فکری در این رشته خیلی مهم است اما بالاخره همیشه کمبود و مشکلات وجود دارد و باید با این مسائل کنار بیاییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز