یدالله محبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فضای کشتی کشور آرام است/ در عین جوانی میدان بین‌المللی زیاد دیده‌ام/ جانشین هادی شدن وظیفه سنگینی است

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۰۹:۲۵:۰۹
کد خبر: ۸۹۴۹۳۶
فضای کشتی کشور آرام است/ در عین جوانی میدان بین‌المللی زیاد دیده‌ام/ جانشین هادی شدن وظیفه سنگینی است
ملی‌پوش سنگین وزن کشتی آزاد ایران گفت: از زمانی که علیرضا دبیر هم آمده اردوهای تیم ملی فضای آرامی دارند و خوشبختانه همه امکانات برای تیم مهیا است و اردو فضای بسیار خوبی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یداالله محبی، ملی‌پوش سنگین وزن کشتی آزاد ایران درباره میزان آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات جهانی به خبرنگار برنا گفت: درست است که در مسابقات انتخابی تیم ملی موفق نشدم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنم و با توجه به حضور در تمامی اردوها، هرگز از شرایط اردویی و مسابقه فاصله نگرفتم و حالا که فرصت شده بتوانم در مسابقات جهانی شرکت کنم تمام تلاشم را انجام می دهم تا بهترین نتیجه را بگیرم.

وی افزود: از زمانی که غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی کار خود را شروع کرده ما 17 مرحله اردو داشتیم و تمرینات بسیار سنگینی را پشت سر گذاشتیم و با تمام مشکلاتی که داشتیم کادرفنی کار خود را با جدیت انجام داد. همه تیم سعی می کند بهترین نتیجه را برای شادی دل مردم و پاسخ به زحمات مربیان و کادرفنی و فدراسیون کسب کند. از زمانی که علیرضا دبیر هم آمده اردوهای تیم ملی فضای آرامی دارند و خوشبختانه همه امکانات برای تیم مهیا است و اردو فضای بسیار خوبی دارد.

نماینده وزن 120 کیلوگرم در مسابقات انتخابی المپیک پیرامون این سوال که مهمترین حریفانش از کدام کشورها هستند و پیش بینی اش از مدال و کسب سهمیه چیست، اظهار کرد: ابتدا باید این نکته را بگویم که در سنگین وزن همه کشورها سرمایه گذاری زیادی کردند، حریف گرجستانی من در دو سال گذشته قهرمان جهان شده و حریف ترکیه ای نیز قهرمان المپیک است و کشتی گیران آمریکا و روسیه نیز حریفان قدرتمندی هستند. نه بنده بلکه بسیاری از بچه ها برای اولین بار است در مسابقات جهانی در رده بزرگسالان شرکت می کنند. ما در عین جوانی میدان بین المللی نیز دیده ایم و انشاالله سعی می کنیم خوش رنگ ترین مدال و سهمیه المپیک را کسب کنیم.

محبی در پایان درباره حس و حالش از اینکه به عنوان جایگزین پرویز هادی راهی این مسابقات می شود گفت: هادی از قهرمانان خوب ما است و ضمن مدال‌هایی که در میدان جهانی داشته امسال هم جزو شانس‌های مدال بود و مسئولیت سنگینی را روی دوش من اضافه می کند و انگیزه زیادی هم به من می دهد که خودم را نشان بدهم و به دنیا بگویم پتانسیل جوانان کشتی ایران تا چه حد بالا است.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان اواخر شهریور در نورسلطان پایتخت قزاقستان برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز